نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: مسئولان با برنامه‌های بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت راهکارهای لازم برای رفع گرانی ارائه دهند.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: عوامل خارجی به ویژه تحریم‌های کشورهای استکباری که ادعای حقوق بشر دارند، در بروز بحران گرانی در کشور تأثیرگذار بوده اما این امر تنها 30 درصد باعث بحران گرانی شده است.

وی افزود: برای کنترل گرانی‌های افسار گسیخته هماهنگی و همراهی لازم در تیم اقتصادی دولت وجود ندارد و مسئولان عزم و اراده جدی برای ساماندهی امور و تدبیر کردن گرانی‌ها و آشفتگی بازار ندارند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس ادامه داد: مسئولان باید در این برهه بسیار هوشیار باشند و با تعامل و اتخاذ تدابیر مناسب، مشکلات مربوط به گرانی را برطرف کرده و استکبار را در رسیدن به اهداف شوم مأیوس کنند.

بیگی با انتقاد از بی‌توجهی به نام‌گذاری‌های سال‌های اخیر در تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، بیان داشت: نام‌گذاری‌های پنج سال گذشته با محوریت مسائل اقتصادی بوده است و با عمل مسئولان به شعارها و پیام‌های رهبر معظم انقلاب شاهد مدیریت بحران اقتصادی در کشور هستیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در خانه ملت نیز در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار رهبر انقلاب اسلامی برای عبور از این بحران، طرح‌هایی در دست بررسی و اقدام است و با تحقق این امر شاهد ناکامی دشمنان و پویایی جامعه خواهیم شد./س

برچسب ها: برنامه ، میاندوآب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.