310واحد مسكونی ویژه جابجایی مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان امروز با حضور معاون اول ریاست جمهوری ،استاندار خوزستان و جمعی ازمسوولان به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ استاندار خوزستان دراین مراسم بهره برداری گفت: این واحدهای مسكونی به عنوان جایگزین منازل مناطق آلوده در مسجد سلیمان احداث شده و از مصوبات سفر اول هیات دولت به استان خوزستان است كه درقالب مسكن مهر اجرا شده و به صورت نمادین به ساكنان این مناطق تحویل داده شدند.

'سید جعفر حجازی ˈ افزود: همچنین در این سفر بندر تجاری صیادی شادگان كه بعد از جنگ تحمیلی با مشكلات و محدودیت های آبراهی مواجه بود امروز با حضورمحمدرضا رحیمی افتتاح می شود.

وی افزود: این طرح از مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان خوزستان بوده كه با صرف اعتباری معادل 250 میلیارد ریال اجرا شده است.

استاندار خوزستان گفت: همچنین با حضور وزیر نفت طرح های متعدد در حوزه نفت در بندر امام خمینی (ره) از جمله طرح پایانه صادرات نفت و توسعه فضای اسلكه و فضای اسكله كشتی های بزرگ به بهره برداری می رسد.

گفتنی است از جمله پروژه های آماده افتتاح این استان ˈافزایش ظرفیت باربری اسكله هاˈ ، ˈطرح NF3 پتروشیمی بندر امام(ره) در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهرˈ ، ˈ طرح های احداث زیر ساخت های اراضی پشتیبانیˈ ، ˈاحداث پایانه صادراتی قیر شركت نفت پاسارگادˈ ، ˈاحداث انبار غلات و مخازن نگهداری روغن‏های صادراتی شركت توسعه تجارت انصارˈ و ˈاحداث انبار و مخازن نگهداری روغن‏های خوراكی شركت سپهر صنعت سورناˈ،انبار كالاهای فله ای و احداث دلفین ایستگاه راهنمایی خورموسی و نصب بیكن های خورموسی از دیگر برنامه های سفر معاون اول رییس جمهوری دراستان است.

ˈعلی نیكزادˈ و ˈرستم قاسمیˈ وزیران راه و شهرسازی و نفت، رحیمی را در این سفر یك روزه همراهی می كنند. /ب
برچسب ها: جا به جایی ، مسکونی ، نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.