رییس انجمن جهت یابی گفت: مقوله آموزش در این انجمن در اولویت قرار دارد و بزودی این کارگاه در شهرستانها نیز برگزار خواهد شد تا خانواده ها بتوانند با رشته پرطراوت جهت یابی بیش از پیش آشنا شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قدرت الله عظیمیان در این مراسم که با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، حسین سلیمانی مدیرعامل باشگاه شهید دستگردی (پاس) و رییس پایگاه قهرمانی ناجا، نادر ضربعلی زاده دبیر انجمن جهت یابی برگزار شد، افزود: پس از برگزاری موفقیت آمیز مرحله اول، اکنون مرحله دوم را با حضور 15 تن از علاقه مندان برگزار می کنیم و سپس قصد داریم چنین کارگاههایی را در دیگر شهرستانها نیز برگزار نماییم.

وی افزود: با سازماندهی که با حضور افراد خبره انجام داده ایم، قصد داریم ابتدا به مقوله آموزش بپردازیم و سپس پس از بسط و گسترش آن در شهرستانها، کار اصلی خود را شروع کنیم.

عظیمیان در ادامه گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا جهت یابی را در 17 استان راه اندازی کنیم. البته در حال حاضر، برای هشت استان احکام مربوطه را صادر کرده ایم و به مرور این حرکت را در چهار گوشه کشور تعمیم خواهیم داد.

رییس انجمن جهت یابی اضافه کرد: دوره های "مقدماتی"، "پیشرفته" و دوره های "مقدماتی پیشرفته" را برای مربیگری و داوری نیز سازماندهی کرده ایم تا از این نظر بتوانیم خودکفا شویم.
عظیمیان گفت: با شهرداریها و سازمانهای جنگل بانی و محیط زیست هماهنگی های لازم را انجام داده ایم تا جهت یابی را با همیاری آنان توسعه بدهیم.

وی در پایان برای علاقه مندان آرزوی موفقیت کرد و از حمایت محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی بمنظور پیشرفت جهت یابی تقدیر نمود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار