مهلت ارسال آثار به همایش ملی "تبیین نقش نماز در دفاع مقدس" تا 25 فروردین ماه 1392 تمدید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

دبیر ستاد همایش نقش نماز در دفاع مقدس، در نشست هماهنگی اعضای كارگروه های این ستاد در شهركرد گفت: ارتباط معنوی رزمندگان دفاع مقدس با خداوند و توسل آنها به اهل بیت (علیهم السلام)، نقش مهمی در پیروزی های آنان ایفا كرد.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: رزمندگان دفاع مقدس در سایه توجه به نماز و ولایت، حماسه ‌آفریدند.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این همایش یازدهم اردیبهشت ماه 1392 همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مصلای امام خمینی (ره) شهركرد برگزار می شود.

محمد سلیمانی گفت: علاقه‌ مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های داستان كوتاه، وبلاگ، خاطره، عكس و نقاشی، به ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهركرد- بلوار آیت‏‌الله كاشانی- ستاد اقامه نماز استان یا شهركرد- میدان امام حسین (علیه السلام)- سپاه قمربنی‌هاشم(ع)- معاونت روابط عمومی و تبلیغات و یا نشانی اینترنتی: ravabetomomi.sepahcharmahalb@gmail.com ارسال كنند.

وی خاطر نشان کرد: تاكنون 75 اثر و مقاله از شهرهای اصفهان، كاشان، تهران، ورامین، قم، همدان، شهركرد، كرمان و كرمانشاه به دبیرخانه این همایش رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد نیز در این نشست، با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری مطلوب این همایش، اظهار داشت: رابطه نماز و دوران دفاع مقدس، برای نسل جوان امروز تبیین نشده است.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام گفت: اگر اهداف مورد نظر این همایش، نظیر تولید محصولات فرهنگی ارزشمند برای جوانان، تبیین نقش نماز در دفاع مقدس و انتشار كتاب های فاخر دست یابد، آثار معنوی فراوانی برای جوانان و جامعه تبیین می شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه های اجرایی برگزاری این همایش در حال انجام است و امید است با برنامه ریزی انجام شده، این همایش در شان و منزلت رزمندگان، نماز و دفاع مقدس برگزار شود.

علی اصغر عنابستانی گفت: برگزاری مطلوب این همایش به همكاری همه مسئولان و دست اندركاران نیاز دارد./س

برچسب ها: ارسال ، آثار ، همایش ، ملی ، نماز ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.