مدیر عامل باشگاه فوتسال شهید منصوری گفت: بازیکنان شهرداری ساوه داور بازی و بازیکن تیم منصوری را زدند اما برای اینکه متهم نشوند، سالن را ترک کردند.

اکبر تقوی مدیر عامل باشگاه فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی روز گذشته روند عادی داشت اما در دقایق پایانی نیمه ی نخست به دلیل اخطار و کارت زرد داور به یکی از بازیکنان خاطی شهرداری ساوه، بازی به حاشیه کشیده شد.

وی افزود: حدود 12 نفر از بازیکنان تیم ساوه به سمت داور هجوم بردند و وی را مورد ضرب وشتم قرار دادند با مشاهده ی این صحنه تنها یکی از ماموران انتظامی به زمین آمد تا داور را از این شرایط نجات دهد اما عقابی بازیکنانش را از زمین بیرون کشید و بازی نیمه تمام ماند شرایط برگزاری  بازی ایده آل بود و تماشاگران نیز از ابتدا به تشویق تیم حریف پرداختند.

تقوی ادامه داد: با وجود شرایطی که ایجاد شد جو سالن آرام بود و ساوه می توانست به بازی ادامه دهد در ضمن یک اخطار از سوی داور آن هم در نیمه اول نمی تواند تاثیر زیادی در روند بازی داشته باشد که بازیکنان بخواهند این گونه اعتراض کنند اما به تازگی تیم ها براحتی از شرایط و نتایج آسان ترین راه را انتخاب کرده و سالن را ترک می کنند. در رای کمیته انضباطی نیز جرات آنها برای انجام این کار را افزایش می دهد.
 
وی خاطر نشان کرد: در جریان بازی دیروز مصطفی ظریفیان بازیکن تیم شهرداری ساوه در اواسط بازی به سید علی کیانی سیلی زد از این موضوع به شدت عصبانی شدم اما واکنشی نشان ندادم اما ما از این بازیکن شکایت کردیم و از کمیته انضباطی خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم یک بازیکن چطور می تواند به خود جرات دست درازی به یک ملی پوش را در شهر خودش بدهد در صورتیکه این رفتار ظریفیان باعث تحریک تماشاچیان و هجوم آنها به سالن شده بود،  چه کسی جوابگو بود.
 
مدیر عامل باشگاه شهید منصوری گفت: در صورتیکه این رفتار از یکی از بازیکنان ما سر می زد، بالاتری جریمه ها برایمان صادر می شود اما تیم های دیگر با قانون شکنی هایی که انجام می دهند باز خواست نمی شوند./آق
برچسب ها: عامل ، باشگاه ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار