مسئول گروه رباتیك كاران شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این گروه رباتیك، مقام پنجم مسابقات رباتیك پتروكاپ 2013 كشور در لیگ ربات های مسیریاب را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حسین پرتویی افزود: تیم رباتیك كاران شهرستان بروجن به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری، در این مسابقات كه از 29 بهمن ماه در منطقه آزاد اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با حضور 100 تیم از سراسر كشور آغاز شد، حضور داشت.

وی اظهار داشت: شركت كنندگان در مسابقات رباتیك پتروكاپ 2013، در شش لیگ ربات های جنگ جو، امدادگر، مسیریاب، آتش نشان سبك و سنگین و ربات های آزاد، با یكدیگر رقابت دارند.

ربات مسیریاب، باید بر روی یك سطح سفید كه یك خط مشكی بر روی آن كشیده شده حركت كند، در این مسیر ممكن است بریدگی هایی به عرض كوچك و یا مسیرهایی با زاویه 90 درجه وجود داشته باشد كه ربات باید آنها را تشخیص داده و به مسیر خود ادامه دهد.

میثم خدیوی، علی غلامی، مصطفی حیدری، حمید تقی زاده، محمد رفیعی، رضا خندان و علی انوشه، اعضای گروه رباتیك كاران بروجنیس شركت كننده در این مسابقه هستند.

هم اكنون، دو گروه رباتیك ثبت شده در شهرستان بروجن، فعال است.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.