مسكن مهر در پرند اين روزها حال خوشي ندارد و بسياري از متقاضيان در كشمكش واگذاري يا تحويل واحدهاي خود درگير هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ مسكن مهر در پرند اين روزها حال خوشي ندارد و بسياري از متقاضيان در كشمكش واگذاري يا تحويل واحدهاي خود درگير هستند.
 
 گزارش ميداني از شهر جديد پرند حاكي از آن است كه بسياري از متقاضيان واحدهاي مسكن مهر در حالي براي تحويل واحدهاي خود تسويه حساب كرده اند که با پاسخ " واحدي براي تحويل نداريم " مواجه مي شوند.

اين در حالي است كه بسياري شركت هاي خصوصي واحدهاي مسكن مهر را براي فروش عرضه كرده اند.

بر اساس اين گزارش، در شهر جديد پرند بسياري از زمين ها و املاك براي ساخت واحدهاي مسكوني يا واحدهاي مانند مهد كودك ،سينما،پارك ويا... بيش از يك سال است كه واگذار شده در حالي كه بسياري از خريداران اين مزايده ها بعد ازگذشت يكسال هنوز مسكوت مانده و يا تغيير كاربري داده و تبديل به واحدهاي تجاري شده است.

چاغروندي مديرعامل شهر جديد پرند در پاسخ به اين موضوع گفت : موضوعي در پرند وجود ندارد و مطرح كردن آن بسيار اشتباه است  ما همواره بر اين مزايده ها نظارت داريم و نمي گذاريم دلالي يا واسطه گري در مزايده ها شركت كند.
 
***محوطه سازي کابوسي براي ساکنان واحدهاي مسکن مهر پرند

در ادامه اين گزارش مدير تعاوني مپسا پرند گفت: ساخت محوطه سازي و دريافت مبلغ 7 ميليون تومان از ساکنان شهر جديد پرند، مشکلات فراواني را براي آنان ايجاد کرده است.

روزبهاني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مشکلات فراواني در مسکن مهر پرند ايجاد شده است، گفت: در شهر جديد پرند، ساخت و ساز بسياري از واحدها به اتمام رسيده و به متقاضيان تحويل داده شده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر بحث محوطه سازي در مقابل بلوک ها ساکنان اين واحدها را در پرند با مشکل روبرو کرده است.

روزبهاني با اشاره به اينکه مبلغ 7 ميليون تومان از ساکنان واحدهاي مسکن مهر براي محوطه سازي دريافت مي شود، افزود: بسياري از واحدهاي مسکن مهر در سال 90 به اتمام رسيده، در حاليکه بعد از گذشت يکسال محوطه مقابل واحدها را تخريب کرده اند.

وي در ادامه تصريح کرد: بي توجهي براي تامين به موقع تاسيسات زيربنايي و روبنايي، موجب صرف هزينه بسيار براي متقاضيان مسکن مهر شده است.

روزبهاني در ادامه اظهار داشت: براي ساخت محوطه مقابل واحدهاي مسکن مهر با تخريب زمين و آسيب رساندن به لوله هاي فاضلاب و گاز ساکنان را با مشکل روبرو کرده است.

مدير تعاوني پرند در ادامه خاطرنشان کرد: بسياري از ساکنان واحدهاي مسکن مهر پرند زمستان را بدون آب، برق، گاز سپري کردند، در حاليکه امروزه بعد از دريافت اين امکانات زيرساختي بايد دوباره براي محوطه سازي تخريب شوند.
 
گزارش از محبوبه كباري
برچسب ها: مسکن مهر ، مشکلات ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار