قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حضور نیروهای آمریکایی و غرب در منطقه موجب افزایش و توسعه لابراتورهای مواد مخدر گردیده است.

طاها طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور نیروهای آمریکایی و غربی در اطراف منطقه ایران سبب شده تا با افزایش چشمگیر لابراتورهای مواد مخدر روبرو شویم.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر در این باره گفت: افزایش لابراتورها موجب شده تا ترانزیت مواد مخدر افزایش پیدا کند و به طبع آن خسارت های مالی و جانی بیشتری را به همراه داشته باشد.

وی تأکید کرد: به دنبال این موضوع ایران در جنگ نابرابر خود با امریکا و کشورهای غرب که تنها به شعارهای خود بسنده می کنند هزینه هنگفتی را متقبل می شود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در همین راستا به دلیلی که در نقاط مرزی کشور ترانزیت مواد مخدر وجود دارد گروهی از مرزنشینان دچار بیماری شدند که این خود موجب هزینه های پنهانی برای این حوزه می گردد.

*51 درصد از زندانیان مربوط به حوزه مواد مخدر است

طاها طاهری در ادامه با اشاره به اقدامات نامحسوس این حوزه اظهار داشت: امدادرسانی و تقبل هزینه این گونه متهمان که در حوزه مواد مخدر در حال حاضر زندانی هستند  از جمله اين اقدامات به شمار مي رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با بیداری سایر کشورها از هزینه های سه هزار میلیاردی که از خسارت پنهان و هزینه های نامحسوس صرف می شود کاسته و با حضور کشورهای آگاه روند مبارزه با مواد مخدر را افزایش دهیم./ف

برچسب ها: بیماری ، مواد ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار