معاون اول قوه قضاییه گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد برای برون رفت از محاصره اقتصادی دشمنان است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در نخستین یادواره شهدای شهرستان شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افزود: دشمنان با محاصره اقتصادی، قصد ضربه زدن به نظام مقدس انقلاب اسلامی را داشتند كه در این راه نیز همه توطئه های آنان نقش بر آب شده است.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای تولید، حمایت از كسب و كار داخلی و قناعت و مقاومت در راه هدف می باشد.

رئیسی تاكید كرد: دشمنان انقلاب اسلامی، اكنون به این نتیجه رسیده اند كه نمی توان با تحریم و محاصره اقتصادی، ملت ایران را از پای در آورد.

معاون اول قوه قضاییه کشور افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و همین اقتدار باعث هراس دشمن شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در سراسر منطقه، نام ایران طنین انداز شده است و به اعتراف خود آمریكایی ها، هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران راه به جایی نمی برد.

رئیسی تاكید كرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای بیداری ملت های آزاده منطقه شده است و امروز در سراسر جهان ملت های آزادهی خواه، ایران را الگوی بیداری خود قرار داده اند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری تمامی توطئه های دشمنان را رصد می كند و این درایت مقام معظم رهبری باعث خثنی شدن توطئه های دشمنان انقلاب شده است و خود دشمن به این امر معترف است.

وی یادآور شد: ملت ایران با اقتدا به عاشورای حسینی، آمادگی جانفشانی برای انقلاب اسلامی ایران را دارند و تا آخرین قطره خون پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رئیسی، عاشورا را زمان و مكان عاقبت بخیرها و بد عاقبت ها دانست و تاكید كرد: آنان كه در عاشورا از قافله ولایت جا ماندند عاقبت بخیر نشدند.

وی گفت: در زمان حیات امام راحل(ره) نیز كسانی بودند كه حتی با هواپیمای امام به وطن برگشتند، اما بعدها در برابر امام زاویه گرفتند و خود را بدبخت كردند.

معاون اول قوه قضاییه افزود:كسانی كه در برابر ولایت فقیه زاویه می گیرند در هر دو جهان عاقبت بخیر نمی شوند.

رئیسی یادآور شد: راه و ارمان شهدای انقلاب اسلامی راه شهدای عاشوراست و خانواده شهدا پیام شهیدان را منتقل كنند.

وی گفت: در تمامی وصیت نامه شهدا تاكید بر دفاع از اسلام ،انقلاب اسلامی و مهین و اطاعت از رهبری مشترك است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.