نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در پیام مشترکی با استاندار درگذشت آیت الله خوشوقت را تسلیت گفتند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

" اذا مات العالم ، ثلم في الاسلام ثلمه لا يسدها شي"

رحلت تاسف بار و جانسوز مجاهد في سبيل الله ، جامع فضائل و كمالات معنوي و استاد اخلاق حوزه هاي علميه حضرت آيت الله عزيزالله خوشوقت (قدس الله نفسه الزكيه) را به پيشگاه ولي الله الاعظم امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شريف ايران به خصوص بيت رفيع خوشوقت تسليت مي گوييم.

فقدان اين مرد كم نظير ضايعه اي بزرگ براي روحانيت و جامعه مسلمين است. ايشان عمر پر بركت خود را در راه تعالي اسلام و تربيت طلاب و رهپويان مكتب فقه جعفري و ترقي حوزه هاي علميه و همگامي با علماء اعلام در مبارزات انقلاب اسلامي نهاد و بحمدالله در اين طريق نيز موفق بود.

خداوند روح بلند آن فقيد حكيم و مرد الهي را با ارواح طيبه ائمه معصومين صلوات الله عليهم اجمعين، محشور فرمايد.

از درگاه احديت صبر بر اين ضايعه مولمه را براي خانواده و دوستداران ايشان مسالت ، و رحمت و غفران الهي را براي آن به حق پيوسته آرزومنديم.

آیت‌الله عزیزالله خوشوقت از علمای حوزه علمیه تهران اوایل بهمن ماه پس از اقامت شش روز در مدینه منوره، چهاردهم بهمن ماه برای انجام اعمال مناسک عمره مفرده رهسپار مکه مکرمه شد که پس از انجام اعمال دچار عارضه تنفسی گشته و در بیمارستان مکه بستری شد. برنامه تدفین معظم له نیز اعلام شده است.

با برنامه‌ریزی‌های قبلی و با توجه به شرایط جسمانی آیت‌الله‌ خوشوقت، مقرر شده‌ بود تا تحت نظر جمعی از متخصصان سه روز گذشته به تهران منتقل شوند که متأسفانه وضعیت جسمانی ایشان از ساعات اولیه بامداد روز سه‌شنبه ناپایدار شد و به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله عزیزالله خوشوقت (زادهٔ ۱۳۰۵) مجتهد و استاد اخلاق، امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی واقع در سه راه طالقانی (پیچ شمران) در تهران و از بارز‌ترین شاگردان اخلاق و عرفان علامه طباطبایی بود./س

برچسب ها: تسلیت ، خوشوقت ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.