نتایج اولیه آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی و آزمون بورسیه اعزام به خارج امروز 5 اسفند ساعت 14 روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

دکتر جبرئیل نسل سراجی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  نتایج اولیه آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی و بورسیه اعزام به خارج امروز ساعت 14 روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir قرار می گیرد.

وی با بیان این که در آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی کمتر از 160 نفر داوطلب شرکت کردند گفت: امروز 2 برابر ظرفیت پذیرش اسامی اعلام می شود تا این افراد در مرحله مصاحبه حضور پیدا کنند و بعد از این مرحله نتایج قطعی پذیرفته شدگان اعلام می شود.

نسل سراجی خاطر نشان کرد: آزمون بورسیه اعزام به خارج نیز مطابق با آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی است به طوریکه امروز  اسامی دو برابر ظرفیت پذیرش اعلام می شود که این افراد برای مصاحبه دعوت شده که پس از این مرحله نتایج آزمون کتبی و مصاحبه به مرکز خدمات دانشجویی وزارت بهداشت ارسال می شود تا نتایج قطعی توسط این مرکز اعلام شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مریم م
۱۳:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
با سلام و تبریک آغاز سال نو
بیشتر از 4 ماه از آزمون میگذره و نتایج همچنان اعلام نشده و جالب اینجاست که معلق موندیم و کسی اعلام نمیکنه که آیا قراره اعلام بشه واقعا یا مثل دفعات قبلی وعده ی نابجاست. هیچ کدوم از دوستان و همکاران من از این بلاتکلیفی رضایت ندارند و متاسفانه سازمان محترم سنجش آموزش پزشکی پاسخگوی ایمیل هایی نیست که به آدرس مکاتباتیشون که برای پاسخگویی به اصطلاح فراهم کردند، فرستاده میشه. اگر در صورت امکان پیگیری و اطلاع رسانی بفرمایید،ممنون خواهیم بود.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
هنوز نتایج اعلام نشده! نمی دونم اصلا می خوان اعلام کنن یا نه!
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
چرا اعلام ميكنيد نتايج دكتري فيزيو تراپي اعلام ميشه ولي هيچي اعلام نشده
آخرین اخبار