مسئول موسسه حجاب ریحانه النبی(ص) گفت: 350 دانش آموز دختر در طرح ملی خوش حجابی شرکت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیم‌پور در همایش طرح ملی خوش حجابی که در تالار همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ص) برگزار شد با بیان اهداف کلی طرح خوش حجابی در قم اظهار کرد: مرکز حجاب ریحانه النبی توسط جمعی از طلاب حوزه با نگاه کاربردی به مسئله حجاب کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: سال گذشته طرح حجاب ریحانه النبی ویژه مدارس در شهرهای تهران، ساری، ارومیه، اصفهان، کاشان و شیراز به صورت موفقیت آمیز برگزار شد.

مسئول موسسه حجاب ریحانه النبی(ص) ادامه داد: در این طرح 20 هزار دانش آموز از 114 مدرسه زیرپوشش قرار گرفتند که امسال نیز در تمام شهرهای ذکر شده به غیر از تهران این طرح در حال اجرا شدن است.

ابراهیم پور از اجرای طرح دیگری خبر داد و گفت: دخترانی که حجاب برتر را خودشان با همت خانواده انتخاب کردند تا 14 سالگی زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح به دلیل اینکه از سوی مسئولان حمایت نشدیم خودمان آغاز کردیم ولی برای ادامه راه نیازمندیم که مورد حمایت قرار بگیریم.

مسئول موسسه حجاب ریحانه النبی(ص) بیان کرد: این موسسه فعالیت‌های گوناگونی در راستای ترویج حجاب دارد که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی حجاب با عنوان حجاب نیوز و سایت حجاب ایران که در آن مقالات و کتب مرتبط با حجاب معرفی می‌شوند.

وی از خانواده‌ها خواست که از اجرای این طرح حمایت‌های لازم را به عمل آورند چرا که حمایت خانواده‌ها مستمر است ولی حمایت دولتی نمی‌تواند به صورت مستمر و دائم باشد.

 ابراهیم پور خاطرنشان کرد: در این طرح هم اکنون 350 عضو داریم در صورتی که اگر حمایت شویم این تعداد افزایش خواهد داشت.
برچسب ها: حجاب ، قم ، ریحانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.