یک زورگیر با یک قبضه قمه قبل از تماس اموال مالباخته را به سرقت بردند.

سرهنگ سعید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل واحد گشت خودرویی در حین انجام وظیفه خود و حضور مستمر در راستای بالا بردن ضریب امنیت حوزه استحفاظی با شخصی به هویت محمد 20 ساله برخورد نمود.

رئیس کلانتری 116 مولوی در ادامه اظهار داشت: نامبرده که سرآسیمه و مضطرب خود را با ماموران رساند اعلام داشت که لحظاتی گذشته شخصی نامعلوم دور میدان شوش از من درخواست کرد تا با تلفن همراهم تماسی برای رفع حاجتش بگیرد.

وی در ادامه افزود: فرد ناشناس پس از تماس در حین صحبت قدم زنان وارد یک کوچه خلوت شد. من نیز به طبع آن به همراهش وارد کوچه شدم.

این مقام مسئول انتظامی ابراز داشت: مالباخته پس از وارد شدن در کوچه ناگهان متوجه شد که فرد ناشناس به همراه یک قبضه قمه در حال حمله ور شدن به وی است. لذا طی ضرب و شتم فرد ناشناس تمامی اموال مالباخته را از وی به سرقت برد.

سرهنگ حسینی با اشاره به بررسی اظهارات مالباخته و تأیید صحت حادثه گفت: بلافاصله ماموران به دلیل حساسیت موضوع اقدامات گسترده و پیچیده پلیسی خود را آغاز نمودند و توانستند مخفیگاه متهم را شناسایی نمایند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پس از ردیابی ماموران در ساعت 14:30 روز گذشته در یک اقدام ضربتی توانستند متهم را دستگیر و یک قبضه قمه کشف و ضبط نمایند.

لازم بذکر است، که متهم پس از انتقال به کلانتری با رویت مالباخته لب به اعتراف گشود و به چندین بزه خود به همین روش اعتراف کرد./ف

برچسب ها: متهم ، ماموران ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار