رئیس مجمع امور صنفی همدان از استقرار 260 غرفه در نمایشگاه بهاره همدان خبر داد و گفت: کالاهای عرضه شده تخفیف 15 درصدی دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمیدرضا فرسایی‌وحید با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و محصولات نوروزی در همدان اظهار داشت: امسال مناسب‌سازی قیمت‌ها و کیفیت‌بخشی به کالاها مهم‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه در همدان است.

وی ادامه داد: براساس نظرسنجی‌هایی که از برگزاری نمایشگاه پائیزه و بهاره در سال گذشته به عمل آمد، متوجه شدیم که مردم از نحوه برخورد نامناسب برخی غرفه‌داران گلایه‌مند هستند و به همین دلیل، امسال به نوعی غرفه‌داران را رصد کرده و برای آنها کلاس آموزشی گذاشته‌ایم.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با اشاره به لباس فرم غرفه‌داران خانم (مقنعه سورمه‌ای) و آقا (پیراهن توسی) برای نخستین‌بار در نمایشگاه بهاره خاطرنشان کرد: نصب کارت شناسایی عکس‌دار نیز از ملزومات لباس فرم غرفه‌داران است تا از ورود افراد بدون شناسنامه به غرفه و برای فروشندگی ممانعت شود.

وی با تأکید بر اینکه تشدید بازرسی اصناف در نمایشگاه بهاره امسال هدف اصلی است، تصریح کرد: بازرسان نیز با لباس‌های فرم در محل حضور دارند.

فرسایی‌وحید گفت: در نمایشگاه بهاره امسال، غرفه رسیدگی به شکایات مستقر خواهد شد و در این مکان نیز تشکیل پرونده و رسیدگی به تخلفات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 260 غرفه در نمایشگاه بهاره امسال فعال می‌شوند، بیان داشت: حدود 15 درصد از این تعداد در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت و کالاهای عرضه شده نیز تخفیف 15 درصدی خواهند داشت.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان ابراز داشت: در نمایشگاه عرضه کالا و پوشاک امسال، کالاها درجه‌بندی یک یا دو دارند که نشان از کیفیت کالا است.
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.