ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 دانشگاه و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد فردا یکشنبه 6 اسفند آغاز می شود.

دکتر توکلی، مشاوره عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 دانشگاه و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد فردا یکشنبه 6 اسفند آغاز و روز شنبه 12 اسفند به پایان می رسد.

اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی رشته های امتحانی در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 7 اسفند منتشر خواهد شد.

وی گفت: هر یک از داوطلبان باید پس مطالعه اطلاعیه سازمان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از دریافت دفترچه راهنما از سایت و مطالعه آن و فراهم کردن مدارک ثبت نام حداکثر تا روز شنبه 12 اسفند به سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه داوطلبانی علاقمند به ثبت نام در گزینش تحصیلی دانشگاه آزاد نیز باشند باید مبلغ 144 هزار ریال علاوه بر وجه ثبت نام پرداختی قبلی از طریق شبکه اینترنت پرداخت و نسبت به دریافت کارت اعتباری علاقمندی در گزینش دانشگاه آزاد هم اقدام کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش در روزهای 14 و 21 مرداد سال 92 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و بر اساس برنامه زمانی پیش بین شده این آزمون پنج شنبه 24 مرداد در حوزه های امتحانی سراسری کشور برگزار خواهد شد./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار