مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مبنای درآمدی فدراسیون ‏ها و هیئت ‏ها باید بر مدار فعالیت ‏های ورزشی خودشان متکی باشد تا بتوانند کسب درآمد کنند.

محمد حسن نژاد ‏فلاح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تأمین نیاز هیئت ‏ها در ردیف شرح وظایف این مجموعه دیده نمی‏ شود

وی ادامه داد: به اندازه نیاز این هیئت ‏ها نمی ‏توانیم خدمات ارائه دهیم ولی تا رسیدن به بلوغ و رشد آنها، این اداره ‏کل کمک‏ هایی را انجام می ‏دهد.

نژاد‏ فلاح، یکی از اصلی ‏ترین اهداف برپایی جشنواره ‏های ورزشی را انجام یک ارزیابی کامل از عملکرد ادارات شهرستانی و هیئت ‏های ورزشی اعلام کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: چنین جشنواره‏ هایی وضع کمی و کیفی فعالیت ادارات ورزش و جوانان شهرستان‏ های استان تهران را نشان داده و محل پایش مناسبی از فعالیت این مجموعه‏ های محسوب می‏ شود.

وی از ارزیابی عملکرد هیئت‏ های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان این استان به واسطه برگزاری جشنواره ورزشی در ایام‏ الله دهه مبارک فجر خبر داد.

نژاد ‏فلاح اضافه کرد: خوشبختانه دهه مبارک فجر امسال عرصه‏ای مناسب برای حضور چشم‏ گیر ورزشکاران تهرانی در مسابقات مختلف بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، هیئت‏ های ورزشی را به عنوان بازوان اجرایی خود تلقی کرده و تلاش در راستای تقویت آنها را وظیفه خود می ‏داند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.