نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم در نظام جمهوری اسلامی مستلزم پرهیز از هرگونه مسایل جناحی ، سیاسی و حزبی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'غلام محمد زارعی' در جلسه شورای اداری كهگیلویه وبویراحمد با تفاوت قایل شدن مبنای مدیریتی دریك نظام سیاسی ودینی با سایر حكومت ها در دنیا، افزود: خدمت كردن در نظام جمهوری اسلامی بر خلاف سایرنظام های رایج یك نعمت و فرصت محسوب می شود.
وی بیان كرد: مبنای حركت و خدمت در این نظام بر اساس خون شهدا، ولایت فقیه و آرمانهای بلند امام راحل (ره) ترسیم شده است.
زارعی ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا را آرمان و راه مشترك همه مدیران ، مسوولان و دلسوزان نظام دانست و گفت: انحراف از این مسیر بزرگترین خطر برای سقوط و منفورشدن هر مدیر و مسوول اجرایی در این نظام دینی محسوب می شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هرگونه نگاه سیاسی، حزبی ، قومی و قبیله ای برای امر خدمت رسانی را جفای بزرگ در حق ملت و رهبری دانست و خوستار تكریم و برخورد شایسته مدیران اجرایی این استان با مردم شد.
زارعی اظهار كرد: هرگاه به جای اخلاق اسلامی و برخورد كریمانه و لطیفانه با مردم منافع حزبی و گروهی خود را مورد توجه قرار دهیم بدون شك به بن بست خواهیم رسید.
وی خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: باید هوشیار باشیم كه این عبادت آلوده به نگاه‌های شخصی و گروهی نشود زیرا این مهم نوعی خسران و ضرر فاحش به مردم است.
زارعی با انتقاد از برخی مدیران و مسوولان اجرایی این استان كه به نامه های مردمی و مكاتبات نمایندگان مجلس بی اعتنایی می كنند و موجب نارضایتی مردم می شوند، افزود: این گونه برخوردها خلاف اخلاق مدیریت اسلامی است.
وی ابراز داشت: برخورد شایسته و تكریم اخلاقی ارباب رجوع جزو رسالت های اصلی یك مدیر در نظام جمهوری اسلامی است و هر مدیر مردم گریزی نمی تواند دراین دایره دینی و نظام سیاسی و الهی دوام چندانی داشته باشد./س
برچسب ها: خدمت ، صادقانه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.