رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند که آگاهانه مسیر انقلابی و اسلامی خویش را انتخاب کرده و با بصیرت و درک صحیحی از شرایط در مقابل تحریکات دشمن ایستاده اند.

حجت‏ الاسلام "مصطفی پورمحمدی که به شرق استان تهران سفر کرده بود" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارا رودهن با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: استکبار جهانی در تمامی دوران های پیش از انقلاب تا کنون سعی داشته تا با افزایش تحریم ها و مشکلات اقتصادی، ملت ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام مایوس کند ولی نخواهد توانست.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده و همیشگی خود در صحنه به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند که همراه با اهداف دشمن نیستند و با حضور خویش ترفند های آنان را خنثی می کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیداری های اسلامی شکل گرفته در جهان و نیز اقتدار و ایستادگی ملت فلسطین در مبارزه با دشمن، خاطرنشان کرد: امروز مردم آگاه در تمامی نقاط جهان برای دست یابی به استقلال و آزادی در برابر رژیم سهیونیستی می ایستند و مبارزه می کنند و این حرکت الهام گرفته از ایستادگی ملت ایران است که امروز پیروز و سربلند می باشد.

پورمحمدی به حضور گسترده مردم و همدلی آنان با مسوولان در شرایط سخت جامعه اشاره و بیان کرد: مردم ایران، مردمی آگاه و با بصیرت هستند زیرا توانستند با حضور خویش انقلاب را به پیروزی رسانده و حفظ کنند، پس نقش امروز مسوولان در حفظ امنیت و آرامش، نقش ارزشمندی است.

این مقام مسوول افزود: انقلاب اسلامی موجب شد تا مردم ایران به ویژه زنان و جوانان کشور جایگاه ارزشی خویش را دست یابند و به حقوق خویش برسند که این بخشی از ارزش های انقلاب است.

وی با اشاره به فعالیت های هسته ایی ایران نیز بیان کرد: به گفته استکبار جهانی، ایران در حال ساخت بمب هسته ایی است و همین مهم موجب افزایش و ترویج جریان ایران هراسی در بین دیگر کشورها شده که ادعای آنان کذب است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نقش مسوولان در حفظ همدلی و وحدت نیز گفت: امروز با وجود سخنان کذب و دروغین، توکل به خدا و همدلی و اتحاد بین مردم و مسوولان و نیز توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما را از کینه توزی های غرب دور می کند./س


برچسب ها: انقلاب ، بصیرت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.