امام جمعه شهر آبسرد گفت: در شرایط کنونی که ایران با فشارهای اقتصادی از سوی غرب رو به روست، مبارزه با احتکار و مقابله با حضور دلالان می تواند موجب توسعه و رونق اقتصاد کشور شود.

حجت الاسلام سید "احمد میرشریفی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به مناسبت های این هفته اشاره کرد و گفت: یکی از مناسبت های هفته جاری روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است که در این میان نقش مدرسه به عنوان واسطه انتقال دانش و تربیت اسلامی است می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: ستاد امور تربیتی در کشور از سال 59 با هدف ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی در بین دانش آموزان توسط شهیدان رجایی و باهنر شکل گرفت تا بتواند پاسدار ارزشهای اسلامی و توسعه دستاوردهای انقلاب و برنامه ریزی در جهت ایجاد هماهنگی بین عوامل تربیتی باشد.

امام جمعه آبسرد از دیگر مناسبت های این هفته را روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواند و افزود: امروز توجه به حقوق مصرف کننده با توجه به فشارهای اقتصادی بسیار مهم و موثری است زیرا بی توجهی به نقش دلالان در عرصه اقتصاد می تواند، موجب تضعیف و تخریب این عرصه شود.

این مقام مسوول به نقش مسوولان در کنترل قیمت ها و مبارزه با گران فروشی اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن برای دست یابی به اهداف خویش شدید ترین تحریم ها را بر علیه ملت ایران روا داشته است، نباید مسوولان از تعهدات خویش فاصله بگیرند و برای رفع مشکلات کوتاهی کنند.

میرشریفی گفت: امروز زمان دست یابی به موقعیت های اجتماعی و سیاسی نیست بلکه امروز باید با همدلی و اتحاد در صحنه بود تا با شدید ترین تحریم ها مبارزه کرد و اهداف دشمن را خنثی ساخت.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان به ویژه سه قوه نیز بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب، امروز زمان مذاکره با آمریکا نیست زیرا آنان به دلیل عدم صداقت در رفتار و کردار خود نشان دادند که هدفی جز نابودی آرمان های انقلاب و اسلام را ندارند و این مردم و مسوولان هسند که می توانند در مقابل اهداف آنان بایستند.

امام جمعه آبسرد حضور پرشور و شعور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر خواند و گفت: مردم همدلی و اتحاد خویش را به مسوولان نشان دادند و امروز آنان هستند که باشد با رفع مشکلات و موانع، همدلی خویش را به مردم نشان دهند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.