در حمله نظاميان صهيونيست به تظاهرکنندگان فلسطيني شماري زخمي شدند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نظامیان صهیونیست به فلسطینیانی که جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و شرق بیت المقدس در همبستگی با اسیران فلسطینی تظاهرات کرده بودند حمله و شماری را زخمی و بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست به طرف فلسطینیانی که در شمال شهر نابلس در کرانه باختری تظاهرات کردند گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.

در شهر الخلیل نیز تظاهراتی در همبستگی با اسیران فلسطینی برگزار شد و نظامیان اسرائیلی حسام ابوعلان خبرنگار خبرگزاری فلسطین(وفا) را بازداشت کردند.

فلسطینیان در ایست بازرسی الجلمه تظاهرات کردند و نظامیان اسرائیلی با حمله به تظاهرکنندگان شماری را زخمی و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

در شهر قدس شیخ محمد حسین مفتی قدس در خطبه های نماز جمعه در مسجد الاقصی با گرامی داشت یاد اسیران فلسطینی به ویژه چهار اسیر فلسطینی که از ماهها پیش اعتصاب غذا کردند همبستگی با اسیران فلسطینی را خواستار شد.

ماموران پلیس اسرائیلی به صدها فلسطینی که در صحن های مسجد الاقصی در حمایت از اسیران فلسطینی شعار دادند حمله کردند و با آنان درگیر شدند.

مراد اشتیوی مسئول اطلاع رسانی تظاهرات ضد دیوار حائل در منطقه کفر قدوم در شمال کرانه باختری گفت ارتش اسرائیل با شلیک صدها گاز اشک آور به طرف تظاهرکنندگان فلسطینی دهها نفر از آنان از جمله محمد برکه نماینده عرب کنست (پارلمان اسرائیل ) را زخمی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار