امام جمعه موقت تهران گفت: جنایتکاران امروز جهان را به بن بست رسانده‌اند و شورای امنیت سازمان ملل نیز مرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "آیت الله محمد امامی کاشانی" در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و تشکر رهبر معظم انقلاب از این حضور گفت: امیدوارم خداوند متعال سایه ولایت را همواره بر نظام جمهوری اسلامی ایران مستدام کند.

وي با بیان اینکه امروز مجامع و سازمان‌های بین المللی دروغ می‌گویند، تصریح کرد: جنایتکاران امروز جهان را به بن بست رسانده‌اند و شورای امنیت سازمان ملل نیز مرده است.
 
وی با یادآوری جنایات و کشتارهایی که در دنیای اسلام انجام می شود، افزود: کشتار در سوریه، عراق، پاکستان و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از جمله اقداماتی است که به وسیله دشمنان در حال اجرا است.
 
خطیب این هفته نماز جمعه تهران با بیان این که دشمن نقشه و توطئه‌های خود را به وسیله عاملان خود انجام می‌دهد، اظهارداشت: این جنایت ها نه تنها جهان اسلام بلکه مردم دنیا را متالم کرده است.
 
آیت الله امامی کاشانی اضافه کرد: تاسف این است که اسلحه، پول و تبلیغات رسانه‌ای در حال حاضر در اختیار عاملان بیگانه، نوکران و حامیان رژیم صهیونیستی و آمریکا است.
 
وی خاطرنشان کرد: به فضل خداوند متعال سرمایه گذاری ها، سلطه طلبی و تبلیغات دروغین زورگویان علیه ملت‌ها که خود را با این همه جنایات، انسان‌های آزادی خواه معرفی می‌کنند، به نقطه پایان خود رسیده است و دشمنان رو به نابودی هستند.
 
امام جمعه موقت تهران با یادآوری اعتراض های مردم بحرین اظهارداشت: مردم مظلوم این کشورهمچنان به مقاومت خود ادامه می دهند و ان شاءالله خدای متعال، به زودی رحمت خود را بر این ملت نازل خواهد کرد.
 
آیت الله امامی کاشانی در ادامه این خطبه از فرمایشات و رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب در روز شنبه گذشته قدردانی کرد و گفت: امیدوارم خدای متعال سایه ولایت را بر نظام جمهوری اسلامی مستدام بدارد و این نشان می دهد که ولایت تا چه حد اهمیت دارد.
 
وی همچنین با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه دشمن را مایوس و همه نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.
 
خطیب این هفته نماز جمعه تهران، حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف را نشانه ای از بصیرت ملت ایران دانست و افزود: خداوند متعال فضل و رحمت خود را شامل چنین مردمی می کند، مردمی که برای اسلام، توحید و حق فداکاری می کنند.
 
آیت الله امامی کاشانی همچنین یاد و خاطره عالم ربانی مرحوم آیت الله خوشوقت را گرامی داشت و از خدای متعال برای ایشان طلب رحمت کرد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار