رقابت‌های هفته‌ی بیست و چهارم با صدرنشینی گیتی پسند برای اولین بار در نیم فصل دوم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان برگزاری رقابت های هفته‌ی بیست و چهارم راه ساری و فرش آرای مشهد مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. راه ساری که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند در جایگاه دهم جدول قرار دارد و تیم فرش آرا نیز که در نیم فصل دوم روند نزولی را طی کرد از مقام سوم به مقام هفتم جدول رسیده است و در این هفته‌ها در پی جبران این نتایج است و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیرد.
 
در دیگر دیدار این هفته شرکت حفاری میزبان میثاق تهران می‌شود. میثاق تهران عملکرد خیره کننده‌ای داشته و حریفان خود را از سد راه برداشته و حالا در هفته بیست و چهارم به حفاری رسیده تا مسیر صعودی خود را ادامه دهد. اما شرکت حفاری راضی از رای کمیته انضباطی پس از جریانات مقابله با صبای قم با انگیزه‌‌‌ی دو چندانی در سالن حاضر می‌شود. حفاری که در این فصل دو بار با قهر، سالنها را ترک کرده و بازیها را نیمه تمام گذاشته مورد حمایت کمیته انضباطی قرار گرفت تا سرنوشت لیگ برتر فوتسال را تغییر دهد.
 
بازی دیگر مربوط به رقابت شهرداری تبریز و ارژن شیراز می‌باشد. شهرداری تبریز با هدایت اسماعیل تقی پور در این روزها عملکرد بسیار خوبی داشته و برای دیگر تیم‌ها حریفی سرسخت به حساب می‌آید. اما آن سوی ميدان ارژنی حضور پیدا می‌کند که مشخص شده در لیگ برتر جایی ندارد همین امر باعث شده انگیزه‌ی این تیم کمتر از هفته‌های قبل باشد.
 
**استارت صبا برای باز پس گیریی صدر جدول
 
این روزها که عملکرد تیم‌‌‌های صدر جدولی مورد توجه قرار گرفته است یکی از حساس‌ترین دیدارها مربوط به رویارویی صبای قم و گاز خوزستان می‌شود. صبا که پس از هفته‌های متوالی برای اولین بار در مقام دوم قرار گرفته و صدر جدول را به اصلی‌ِترین رقیب خود سپرده پس از رای کمیته انضباطی در تلاش است تا در این هفته‌های پایانی بار دیگر به در جدول تکیه بزند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 
گاز خوزستان نیز که هفته‌‌‌ی گذشته شکست سنگینی مقابل گیتی پسند داشت این هفته نیز به مصاف یکی از بزرگترین‌های لیگ برتر می رود.
شهید منصوری که به جایگاه سوم تکیه زده به مقابل تیم نهم جدول صف آرایی می‌کند. شهرداری ساوه هفته‌‌‌ی گذشته موفق شد حریف خود را شکست دهد و انگیزه‌‌‌ی بالایی بری این رقابت خواهد داشت اما شاگردان رضا نیز برای پیروزی به میدان می آیند.
 
**گیتی پسند در اندیشه افزایش فاصله با رقیب
 
گیتی پسند تیم صدر جدولی لیگ برتر که پس از هفته‌‌های متوالی توانسته به صدر جدول برسد در تلاش است اختلاف امتیاز خود را با صبا افزایش دهد در همین راستا به مصاف هلال احمری می‌رود که در جایگاه یازدهم قرار گرفته و عملکرد قابل قبولی نداشته است./مح
برچسب ها: چهارم ، حمایت ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار