بهاي نفت روز جمعه در بازار آسيا با افزايش همراه بود.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از سنگاپور،تحليل گران اقتصادي نگراني درباره اقتصاد جهاني و افزايش ذخاير نفت خام آمريکا را عامل افزايش بهاي نفت اعلام کردند.
در بازار نيويورک، بهاي نفت خام سبک شيرين براي تحويل در ماه آوريل با بيست و چهار سنت افزايش، به بشکه اي نود و سه دلار و هشت سنت رسيد. نفت برنت درياي شمال براي تحويل در ماه آوريل نيز پنجاه و يک سنت افزايش يافت و بشکه اي صد و چهارده دلار و چهار سنت معامله شد.
جيسون هيوز رئيس موسسه آي جي مارکتز در سنگاپور در اين باره گفت:« ظاهرا دلال هايي وجود دارند که براي افزايش بهاي نفت تلاش مي کنند.»
روز پنجشنبه بهاي نفت به سبب انتشار گزارش هايي درباره اشتغال در آمريکا ، نشانه هايي درباره کاهش تقاضا براي نفت در آمريکا  و کاهش فعاليت هاي تجاري در منطقه يورو بيش از دو دلار کاهش يافت.
وزارت کار آمريکا اعلام کرد ميزان ثبت نام براي دريافت مزاياي بيکاري در اين کشور در هفته منتهي به شانزدهم ماه فوريه به سيصد و شصت و دو هزار نفر رسيد. تحليل گران اين رقم را سيصد و پنجاه و هشت هزار نفر تخمين مي زدند.
  آمارهاي منتشر شده توسط وزارت انرژي آمريکا نشان مي دهد ذخاير نفت خام آمريکا در هفته منتهي به پانزدهم ماه فوريه به چهار ميليون و يکصد هزار بشکه افزايش يافت.

برچسب ها: نفت ، اسیا ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار