معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: تاکتیک‌هایی که گردان‌های بیت‌المقدس و دسته‌های واکنش سریع تعقیب می‌کنند، دشمنان کشور را با مشکل جدی مواجهه کرده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، نورالله نوراللهی در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان نیشابور و فیروزه در پادگان شهید هاشمی‌نژاد نیشابور‌ اظهار کرد: نیروی واکنش سریع، نیروی بسیج ایران اسلامی است که همه مصاحبه‌های ارتش بزرگ دنیا را به هم ریخته است.

وی افزود: آرمان‌های شهدا را تعقیب می‌کنیم با اینکه 24 سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تهران تاکید کرد: شهدا به عنوان پرستوهای به خون آغشته و علمداران میدان وفا بدانند که ما اهل بی‌وفایی نیستیم و پای آرمان‌ها ایستاده‌ایم.

نوراللهی خاطرنشان کرد: راهبرد ما راهی است که شهیدان آغاز کردند و پیمودند و این راه تا زمانی که دین اسلام همه جا را فرا بگیرد و حاکم شود ادامه دارد و این وعده خدا است و در آن هیچ تردیدی نداریم.

وی با اشاره به اینکه رزمایش بسیجیانی که با این تفکر شکل گرفته‌اند، پیام‌های زیادی دارد، گفت: آنتونی کرتزمن کارشناس برجسته نظامی آمریکا اعتراف کرده که نابرابرترین جنگ قرن بیستم در میان 220 جنگی که اتفاق افتاده، جنگ عراق علیه ایران است.

نورتاللهی یادآور شد: در سال 65 که سخت‌ترین سال دفاع مقدس بود، دشمنان با تحریم‌های خود قیمت فروش نفت ایران را به زیر هفت دلار و درآمد ارزی ایران را به رقم بسیار کمی رساندند تا جایی که ایران توانست فقط 200 میلیون دلار از دلال‌های دست دوم و سوم تجهیزات نظامی تهیه کند و همزمان توان نظامی عراق را با 15 میلیارد دلار تجهیزات نظامی افزایش دادند.

وی افزود: در این راستا هواپیماهای میراژ، میگ 29 و سوخو فرستاده شد ولی باز هم با وجود این نابرابری‌ها ما توانستیم هشت سال یعنی یک و نیم برابر جنگ جهانی اول و دو برابر جنگ جهانی دوم مقاومت کنیم.

نوراللهی با اشاره به 162 عملیات بزرگ، متوسط و کوچک علیه ارتش بعثی عراق، خاطرنشان کرد: ما در عملیات پیروزمند بیت‌المقدس توانستیم به ازای 19 ماه اشغال خرمشهر 19 هزار نظامی عراق را بیش از 10 سال به اسارت بگیریم و این یک جواب به یادماندنی است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) تهران با اشاره به نقش بسیج گفت: بسیج رهبر و فرمانده‌ای دارد که فقط او می‌تواند آن را مدیریت و متحول کند.

وی افزود: تاکتیک‌هایی که گردان‌های بیت‌المقدس و دسته‌های واکنش سریع تعقیب می‌کنند، دشمنان کشور را با مشکل جدی مواجهه کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) تهران در ارتباط با مسائل روز کشور خاطرنشان کرد: وقتی کسی به مجلس برود و افراطی عمل کند و خلاف شرع و قانون حرف بزند، باید به او تذکر داده شود.

نوراللهی با اشاره به حضور 40 میلیون نفری مردم در هزار و 300 شهر و 14 هزار روستا در حمایت از ولایت فقیه در تظاهرات 9 دی 88، گفت: این شعار همان رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و حتی افرادی‌ که به سران فتنه رای دادند به نفع ولایت شعار دادند/س 

برچسب ها: دانشگاه ، جامع ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.