همانطور که اطلاع دارید آزمون های شرکت های وزارت نیرو،شرکت گاز و سازمان امور مالیاتی در پیش هستند.همچنین بانک های سامان و گردشگری،در حال ثبت نام از متقاضیان کار در بانک می باشند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛بانک صادرات امروز استخدام خود را لغو کرد!این در حالیست که ۳ روز از شروع استخدام می گذرد!در سال ۹۱ استخدامی شرکت نفت هم در پیش است.استخدامی مهمی که احتمالا از ۵ اسفند ۹۱ شروع میشود.

فرصت های استخدامی در انتظار شما هستند!

و اما سال ۹۲٫در سال ۹۲ شرکت مخابرات و وزارت امور خارجه،قول آزمون استخدامی مجدد داده اند.همچنین سازمان شهرداری هم استخدامی جدیدی خواهد داشت.تمام اخبار جدید روی سایت ما قرار میگیرند.برای اینکه فرصت استخدام در نهادهای مهم دولتی و خصوصی را از دست ندهید حتما در سایت ثبت نام کنید و تا مرحله ی آخر ثبت نام،در سایت بمانید.

ثبت نام در سایت

خدمات سایت برای شما :

سایت ای-استخدام با پوشش کامل اخبار نهاد های مهم و استخدام های دولتی و خصوصی،در خدمت شما می باشد.همواره می توانید با ایمیل info@e-estekhdam صحبت کنید.با توجه به نقش مهم اطلاع رسانی در دنیای امروزه،سایت ای-استخدام همواره با اخبار جدید و خدمات منحصر به فرد،در خدمت شما کارجویان عزیز بوده،هست و خواهد بود.لطفا لینک های زیر را ببینید :

۱-شما کارجویان عزیز میتوانید با ثبت نام در سایت،تمام اخبار مرتبط با رشته،شهر و تخصص خودتان را روی ایمیل و موبایل خود دریافت کنید !!!

دریافت اخبار استخدامی مرتبط با کلیک روی این لینک

قبلا عضو شدید؟اینجا کلیک کنید

۲-سوالات آزمون های استخدامی پیش رو در سایت ای-استخدام موجود می باشد.همچنین در صورت خرید سوالات،بسته ی هدیه ای از طرف سایت ای-استخدام برای شما ارسال میشود.

دانلود سوالات آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

دانلود سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو

دانلود سوالات آزمون استخدامی نهاد عمومی کتابخانه های کشور

دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت گاز

۳-روزانه بیش از ۱۰۰ آگهی روی سایت قرار میگیرد.همه ی رشته ها و همه جای کشور!از استخدام ها جا نمانید.فراموش نکنید که :

فرصت های استخدامی در انتظار شما هستند!

برچسب ها: استخدام ، بازار ، محابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رحمت اله سلیمانی
۰۸:۲۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
سلام من درسایت شما ثبت نام کردم ولی هیچ اسمسی برام نمیاد ممنون میشم اگه ببینین عیبازکجاست 09118727653
آخرین اخبار