هفته سوم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان باشگاه‌هاي کشور روز جمعه چهارم اسفند برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ هفته سوم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان باشگاههاي کشور برخلاف ديگر هفته‌ها که پنج شنبه برگزار مي‌شد اين هفته روز جمعه چهارم اسفند انجام مي شود.

در اين هفته حساسترين بازي در خانه واليبال تهران ساعت 16 ميان تيم هاي گاز تهران و ذوب آهن اصفهان انجام مي‌شود.

شاگردان سيما صديقي که اکثر آن‌ها را ملي پوشان تشکيل مي دهند در اين دوره از مسابقات نتوانستند در برخي بازی هاي سالن نتايج قابل قبولي را به دست آورند به همين دليل با وجود داشتن توانمندي بالا هم اکنون با 16 امتياز مکان سوم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده اند.

از طرفي ديگر تيم واليبال بانوان ذوب آهن اصفهان که در طول 2 سال اخير به دليل مشکلات مالي عديده باشگاه نتوانسته قرار داد مالي خوبي را با بازيکنانش ببندد امسال با ترکيب جوان و تا حدودي گمنام خود توانست همچنان اقتدارش را در ليگ برتر حفظ کرده و جزو مدعيان محسوب شود.

تيم واليبال بانوان ذوب آهن اصفهان هم اکنون با يک امتياز بيشتر در مکان دوم جدول رده بندي ايستاده است.

نتيجه ديدار تيم هاي گاز تهران و ذوب آهن اصفهان تکليف جايگاه دوم و سوم جدول رده بندي را به طور قطعي مشخص مي‌کند.

در ديگر ديدار هفته هشتم پيکارهاي ليگ برتر واليبال بانوان باشگاه هاي کشور در خانه واليبال تهران در ساعت 14 ميزبان تيم هاي ستاره هاي پارس و گيتي پسند اصفهان خواهد بود.

بازيکنان تيم ستاره هاي پارس که به دليل باخت در بازي هفته گذشته مقابل تيم ذوب آهن اصفهان با 30 درصد جريمه از سوي مسئولان باشگاه مواجه شده بودند در اين هفته از انگيزه بالايي براي شکست حريف برخوردارند تا بلکه با کسب نتيجه برد بتوانند نظر مسئولان و حاميان را نسبت به اين جريمه تغيير دهند.
هم اکنون تيم واليبال ذوب آهن اصفهان با 18 امتياز جايگاه صدر جدول را به خود اختصاص داده است که از سوي تيم همشهريش (ذوب آهن اصفهان) مورد تهديد قرار گرفته است. به همين دليل گيتي پسنديها براي جلوگيري از سقوط در جدول رده بندي مجبور به کسب سه امتياز کامل بازي هستند.

جدال قعرنشينان در مشهد

سالن مهران مشهد روز جمعه چهارم اسفند به عنوان محل برگزاري ديدار تيم هاي واليبال بانوان ميزان خراسان و متين وارنا ورامين معرفي شده است.

تيم‌هاي متين ورامين و ميزان خراسان تاکنون به ترتيب جايگاههاي پنجم و ششم جدول را به خود اختصاص داده اند و اين امر در حالي است که وراميني‌ها در زمان تشکيل تيم بسيار پر سر و صدا عمل کرده و خود را يکي از مدعيان کسب عنوان قهرماني ليگ برتر سال 1391 معرفي کرده بودند اما تاکنون نتوانستند نتايج خوبي را مقابل حريفانشان به دست آورند.

جدول رده بندي ليگ برتر واليبال بانوان تا پايان هفته هشتم؛

رده نام تيم امتياز
1 گيتي پسند اصفهان 18
2 ذوب آهن اصفهان 17
3 گاز تهران 16
4 ستاره هاي پارس 5
5 متين وراناورامين 4
6 ميزان خراسان 3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار