تیم بسکتبال پتروشیمی که در بازی دوم مرحله پلی آف با دو امتیاز اختلاف به تیم البدر کنگ باخته بود در بازی سوم این تیم را با اختلاف 52 امتیاز شسکت داد و به نیمه نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در فاصله سه روز دو نتیجه کاملا متفاوت در شهر ماهشهر بین دو تیم پتروشیمی و البدرکنگ رقم خورد. در روز 30 بهمن تیم البدرکنگ موفق به پیروزی 97 بر 92 مقابل پتروشیمی شد و تکلیف تیم آخر نیمه نهایی را به بازی سوم کشاند. اما تنها سه روز بعد از این بازی تیم پتروشیمی موفق به پیروزی با اختلاف عجیب 109 بر 57 مقابل حریف بندرکنگی شد.

پتروشیمی در این دیدار ابراهیم جابر گارد رأس جدید خارجی خود را هم در اختیار داشت.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی در پاسخ به عجیب بودن این نتیجه ها می گوید: واقعا هم حریف عجیب بود. ما دوست داشتیم که قبل از مرحله نیمه نهایی با بازیکن دوم خارجی خود هم بازی کنیم، هر چند در بازی قبلی واقعا بازیکنانمان شرایط بازی نداشتند و در لحظات آخر هم بازی گره خورد.

** پتروشیمی و مهرام میزبانان اول نیمه نهایی

تیم پتروشیمی که در مرحله بعد باید با تیم شهرداری گرگان روبرو شود به عنوان تیم بالاتر جدول رده بندی میزبانی دو دیدار اول نیمه نهایی را در ماهشهر تعیین کرد و از طرفی تیم فولاد ماهان به جای میزبانی در اصفهان تصمیم به انجام دو بازی اول در تهران گرفت.

مرحله نیمه نهایی لیگ با دو بازی پتروشیمی بندرامام - گرگان و ماهان- مهرام از هفته آینده آغاز می شود./آق

برچسب ها: پلی آف ، سوپرلیگ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار