مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: به اشتباهات داوری اعتراض داریم اما هر چه بیشتر داوران را تحت فشار بگذاریم، شرایط بدتر می‌شود.

ابراهیم شکوری مدافع سایپا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در 4-5 هفته پشت سر هم داوری‌ها به ضرر تیم ما بود نمی‌شود گفت که این اشتباهات عمدی بوده اما مدام بر علیه ما بود که اگر این مشکلات داوری نبود، الان بالای جدول بودیم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و باید کمک کنیم تا شرایط بهتر شود ما به این اشتباهات اعتراض داریم اما هر چه بیشتر داوران تحت فشار باشند، شرایط بدتر می‌شود. باید فضا آرام‌تر باشد تا داوران عدالت را بیشتر رعایت کنند.

وی افزود: سایپا چون از حمایت استانی مدیران استان البرز برخوردار نیست و مردم کرج هم زیاد از تیم ما حمایت نمی‌کنند، داوری‌ها علیه ما است که امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود و با حمایت مردم و مسئولان استان البرز، سایپا شرایط مطلوبی پیدا کند.

وی در ادامه گفت: مردم کرج خیلی کم از تیم ما حمایت می‌کنند اما هر استانی دوست دارد یک تیم در لیگ برتر داشته باشد مثل استان خراسان که تلاش می‌کند دوباره در سطح اول ایران تیم داشته باشد.

امیدوارم مردم کرج بیشتر از ما حمایت کنند و مسئولین کرج هم بیشتر کمک کنند چون سایپا متعلق به استان البرز است و موفقیت این تیم به شادابی و نشاط جوانان کرج و استان البرز کمک می‌کند اما حمایت آنها از سایپا چندان چشمگیر نیست.

شکوری در پایان و در مورد بازی تیمش مقابل ذوب‌اهن گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم چون با پیروزی مقابل پیکان هم دربی خودروسازان را بردیم و هم در جدول جایگاه خودمان را تثبیت کردیم مقابل ذوب‌آهن بازی سختی داریم چون آنها افتخاری بازی می‌کنند و فقط 3 امتیاز آنها را راضی می‌کند ما هم در زمین خودمان دنبال برد هستیم و همین مسائل باعث می‌شود بازی قشنگی شود./آق
برچسب ها: شکوری ، سایپا ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار