دانشمندان موفق به طراحی و ساخت ابزاری شدند که دیگر بدون خستگی می توانید ساعت ها و کیلومترها پیاده روی کنید.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران و به نقل از تکنولوژی نیوز، انجمن پیاده روی نوردیک آمریکایی راه رفتن با ابزاری به نام قطب در هر ساعت 40 درصد بیشتر کالری می سوزاند و عضلات هنگام پیاده روی بیشتر درگیر می شوند و در نتیجه بدن کالری بیشتری می سوزاند.

بررسی ها نشان می دهند؛ لهستانی ها از جمله مردمانی هستند که در ورزش بسیار سفت و سخت هستند و مردمانشان از سلامت جسمی بالاتری برخوردار هستند آن ها برای پیاده روی از ابزاری مانند چوب دستی استفاده می کنند و فشار های ناشی از راه رفتن را بر روی این قطب ها می اندازند تا تحمل کند.

گفتنی است با استفاده از قطب 77 درصد فشارهای ناشی از راه رفتن کاسته می شود و بازوها و آرنج ها انرژی های تلف شده و خستگی را به قطب ها منتقل می کنند استفاده از قطب در روند افزایش سرعت در پیاده روی بسیار موثر است و کمک می کند تا بدنی سالم و اندامی ایده آل و ورزیده داشته باشیم.

Buncy Bungy  جدید ترین ابزار طراحی شده برای پیاده روی است که اگر روزی فقط نیم ساعت با این وسیله پیاده روی کنید خطر بسیاری از بیماری های مزمن را تا 50 درصد کاهش داده اید.

پیاده روی با قطب در کمک به ترک سیگار و کنترل اشتها بسیار اثر گذار است و می تواند چربی خون را تا حد بسیار زیادی کاهش داد قطب جریان خون در بدن را افزایش می دهد و تنش های عصبی و روحی را نیز کاهش می دهد.

راه رفتن با قطب باعث قوی شدن عضلات می گردد و کمک می کند تا استخوان های محکم تری داشته باشیم پزشکان توصیه می کنند تمامی گروه های سنی مخصوصاً سالمندان برای پیاده روی از این وسیله حتماً استفاده کنند زیرا قطب مانع از بروز آتروز زانو در سالمندان می شود با قوی ساختن عضلات اطراف مفاصل باعث کاهش درد نیز می شود./ز2

برچسب ها: پیاده روی ، خستگی ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امینی
۰۸:۲۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
توضیحات بسیار گنگ است.حداقل تصویری از ابزارهای مذکور ونحوه استفاده صحیح در گزارش قرارمیدادید
آخرین اخبار