اشتیاق ماجراجوها برای کشف تجارت تازه به حدی زیاد است که گاهی از خودشان می گذرند تا اسرار و راز های دیگران را کشف کنند.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از لایوساینس ؛کسانی که مشتاق به کسب تجارت تازه هستند تخیلات قوی تر دارند و تخیل آن ها فعالانه و خلاقانه است.

بررسی ها نشان می دهند: کسانی که ماجراجو هستند دوست دارند هر روز زیبایی های بیشتری را ببینند و آن ها عاشق دیدن آثار هنری هستند آن ها نسبت زیبایی حساسیت دارند. کسانی که به تجربه های تازه اشتیاق دارند، بدشان نمی آید که احساسات جدید را هم تجربه کنند ماجراجوها رفتارهای جدید را هم دوست دارند آن ها دلشان می خواهد سبک های جدیدی از زندگی روزمره را امتحان کنند.

تصور کنید کسی که به شدت به پایدار بودن یک شیوه زندگی اعتقاد دارد با کسی زندگی کند که هر روز شعارش این باشد که ( خوب! این جوری را هم امتحان می کنیم).

مشتاقان به تجارت تازه عاشق شنیدن فکرهای تازه اند آن ها بدشان نمی آید که یک نفر در مورد فکرهای متفاوتش با آن ها حرف بزند برای همین است که زیاد کتاب می خوانند و فکرهای تازه در کتاب ها را کشف می کنند.

مشتاقان به تجربه های تازه حتی در برابر ارزش های تازه هم از خودشان مقاومت نشان نمی دهند برای همین خیلی به یک نوع ارزش نمی چسبند این مورد هم برای نامزدها خیلی باید مهم باشد و گرنه زندگی تبدیل به بحث های ایدئولوژیک خواهد شد./ع2

برچسب ها: کشف ، تجارت ، راز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار