بازداشت یکی دیگر از مرتبطین با شبکه رسانه‌ای بیگانه، رايزني كميسيون امنيت ملي با دستگاهها براي تامين امنيت انتخابات 92،‌ نحوه اجرای محکومیت‌های مالی در کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس، رونمایی از موشک‌های هوا به هوا، هوا به زمين و بمب‌های جدید، رسيدگي دادگاه بين‌المللي كيفري به جرايم تروريستي منجر به جنايت عليه بشريت، موتلفه به صورت مستقل در انتخابات وارد نمي‌شود و ... از مهم‌ترين عناوين امروز سرويس سياسي بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهترين عناوين خبري امروز (پنج‌شنبه) به اين شرح است:


يكي دیگر مرتبطین با شبکه رسانه‌ای بیگانه و سایت‌های خبری ضد‌انقلاب شب گذشته بازداشت شد.


كوثري: تعطيلي و نقص فني نيروگاه بوشهر كذب است/ رايزني كميسيون امنيت ملي با دستگاهها براي تامين امنيت انتخابات 92

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه اين کميسيون از مدت‌ها قبل در حال بررسي تامين امنيت انتخابات 92 بوده، گفت: در همين راستا با مسئولان ذيربط رايزني کرده‌ايم و درحال انجام اقدامات پيشگيرانه در اين زمينه هستيم تا انتخابات 92 بخوبي و با ضريب امنيتي بالا برگزار شود.


بروجردي: عربستان در محاکمه متهمان ايراني،‌خلاف قواعد دپيلماتيک و عرف بين‌الملل حرکت کرد

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست‌خارجي مجلس، در خصوص وضعيت زندانيان ايراني در بند عربستان، گفت: معاونت کنسولي و امور مجلس وزارت‌خارجه، وضعيت ايرانيان زنداني در خارج از کشور را پيگيري مي‌کند، ضمن آن که عربستان در محاکمه متهمان ايراني، خلاف قواعد ديپلماتيک و عرف بين‌الملل حرکت کرده است.


نحوه اجرای محکومیت‌های مالی در کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس

كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي در هفته آتي، اجرای محکومیت‌های مالی در کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس را بررسي مي‌كند.


رييس تشخيص مصلحت نظام: بايد با وحدت فرق مختلف،زمينه هاي سوء استفاده دشمنان در عراق سلب شود

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" امروز با آقاي عادل عبدالمهدي "عضو شوراي عالي رهبري مجلس اعلا و معاون اول سابق رئيس جمهوري عراق" ديدار كرد.


حبيبي: موتلفه به صورت مستقل در انتخابات وارد نمي‌شود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اين حزب در انتخابات آینده تنها در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری فعالیت‌های خود را دنبال خواهد کرد.


باهنر، متکی، آل‌اسحاق؛ سه ضلع مثلث انتخاباتی پیروان/مجموعه اصولگرایی می‌طلبد 1+2 به پیروان بپیوندد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تصمیم نهایی جبهه پیروان مبنی بر معرفی باهنر، متکی و آل اسحاق به عنوان کاندیداهای جبهه پیروان اتخاذ شد، این تصمیم با توافق دوطرفه بین کاندیداها و پیروان صورت گرفته است.


رئوفيان: ارائه لیست‌هاي پيشنهادي کانديداهاي شوراي شهر تا هفته آينده/ ديدار با ولایتی و پور محمدی

رئيس ستاد استانهاي جبهه ايستادگي گفت: احزاب و گروههاي اين جبهه تا هفته آينده ليست‌هاي پيشنهادي خود را در ارتباط با کانديداي شوراي شهر ارائه مي‌دهند.


سردار وحیدی در یادواره 447 شهید سازمان صنایع دفاع: طنين‌انداز شدن ندای اسلام‌خواهی علیه ظلم در جهان به برکت مکتب شهدا است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سرافرازي جمهوری اسلامی مديون خون شهداست، گفت: امروز به برکت خون شهدا نداي اسلام‌خواهي در سراسر جهان طنين‌انداز شده است.


رونمایی از موشک‌های هوا به هوا، هوا به زمين و بمب‌های جدید

وزیر دفاع با اشاره به رونمایی از تجهیزات جدید نیروهای مسلح گفت:‌ در آینده نزدیک از موشک‌های هوا به هوا و هوا به زمین و بمب‌های جدیدی که از هواگردها پرتاب می‌شود رونمایی خواهیم کرد.


كشاورز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: رسيدگي دادگاه بين‌المللي كيفري به جرايم تروريستي منجر به جنايت عليه بشريت

يك وكيل پايه يك دادگستري گفت: دادگاه بين‌المللي كيفري به جرايم تروريستي كه منجر به جنايت عليه بشريت شود رسيدگي مي‌كند در غير اينصورت دادگاه خاصي براي رسيدگي به جرم ترور وجود ندارد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار