"شلومو الدر" تحلیلگر سیاسی پایگاه تحلیلی "المانیتور" در یادداشت جدید خود در این پایگاه اذعان می کند که سانسور خبری شدیدی بر رسانه های غربی و صهیونیستی حاکم است و آنان اخبار واقعی را منعکس نمی نمایند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المانیتور، نویسنده به دروغ پراکنی های رسانه های صهیونیستی می پردازد و می نویسد "انقلابات جهانی باعث تغییر اولویت ها در سرتاسر جهان شده اند از نظام های حکومتی گرفته تا فرهنگ و ارتباطات. انقلاب ارتباطات نیز تمامی انسانها در سرتاسر کره زمین را تحت تاثیر قرار داده است. در هفته جاری در رژیم صهیونیستی رسانه های زمانی که در مورد جاسوسی که در زندان رژیم صهیونیستی کشته شده بود سعی کردند تا مسئله را چندان عمومی نکنند تا آنکه شبکه تلویزیونی "ای بی سی" استرالیا در مورد "بن زیگیئر" سخن گفت." 

نویسنده به سانسور خبری و رسانه ای حاکم بر رادیو "صدای اسرائیل" اشاره می کند و می نویسد "زمانی که کودک بودم هر صبح که از خواب بیدار می شدیم پدرم به خبرها از طریق رادیو "صدای اسرائیل" گوش می داد. من فکر می کردم این خبرها "واقعی" هستند تا اینکه در بزرگسالی متوجه شدم که آن رادیو تحت کنترل و نظارت شدید دولت بوده است و در جهت اهداف رژیم صهیونیستی خبرپراکنی می کرده است." 

نویسنده در ادامه به علاقه شدید "صهیونیست" ها به بنگاه خبرپراکنی "بی بی سی" اشاره می کند و می نویسد "پدرم زمانی که می خواست در مورد خاورمیانه اطلاعات بیشتری کسب کند به رادیوی صدای قاهره و یا بغداد گوش نمی کرد بلکه در عوض به بخش عربی رادیو "بی بی سی" گوش می داد. در خانواده ما صدای زنگ ساعت "بیگ بن" لندن هر روز صبح با روشن کردن رادیو و گوش دادن به برنامه های رادیو بی بی سی به گوش می رسید. گوینده هر روز صبح با لهجه عربی می گفت "اینجا لندن است". 

وی در ادامه به جو سانسور خبری در رسانه های کشورهای ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی اذعان می کند و می افزاید "در دوره زمامداری حسنی مبارک رادیو و تلویزیون کاملا در اختیار وی و اهداف رژیمش بود. اکنون نیز سایر کشورهای ارتجاع عرب متوجه شده اند که مخاطبان خود را بدلیل سانسور خبری از دست داده اند. این مسئله در رژیم صهیونیستی نیز وجود دارد. کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی مخاطبان خود را مدتهاست که از دست داده و تنها سیاستمداران رده خارج در برنامه های آن حضور می یابند." 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار