زمينه‌ سازيها و نشستها در سوريه براي بررسي سازوکارهاي لازم به منظور دعوت از مخالفان ملي و همه نيروهاي سياسي براي شرکت در کنفرانس گفتگوي ملي ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه سوريه ؛ در شهر حماه يک نشست فرعي براي گفتگوي ملي برگزار شد.انس ناعم استاندار حماه گفت در اين نشست درباره همه موارد مربوط به امور ملي گفتگو شد تا ديدگاه مشترکي بين همه طرفهاي مردم حاصل شود.
                                                 

ناعم گفت: با همه تشکلهاي موجود از جمله با مخالفان در داخل و خارج گفتگوي ملي صورت گرفت و پيامهاي روشني داده شد که ما با همه گروهها و اقشار جامعه گفتگو مي کنيم . برنامه سياسي با هدف حل بحران يک اولويت است و شرکت کنندگان در نشست حماه نيز بر آن تأکيد و تصريح کردند گفتگو، راه برون رفت سوريه از بحرانش به سوي ساحل نجات است.

شرکت کنندگان به کنار گذاشتن خشونت و ارتباط با اقشار مختلف جامعه سوريه دعوت کردند تا فرمولي حاصل شود که به کنار گذاشتن سلاح و نشستن بر سر ميز گفتگو منجر شود.همچنين بر لزوم افزايش کمکهاي بشردوستانه به مناطق آسيب ديده که از حملات گروههاي مسلح متضرر شده اند تأکيد شد.

ناصر عبد  العزيز دبير شاخه حزب بعث در حماه گفت: همه  اتفاق نظر داريم که کشور براي همه است و همه مسئوليت دارند در نتيجه همه بايد هر آنچه در توان داريم انجام دهيم تا ثبات و امنيت به سوريه بازگردد. شيخ مزود جاسم از شرکت کنندگان در اين نشست گفت: اين نشست خوب بود و به خواست الهي نتيجه حاصل خواهد شد. اميدواريم افراد به مسير صحيح بازگردند. سوريه هدف قرار گرفته است . نشستها و زمينه چيني ها ادامه دارد و تلاش مي شود همگان در اين خصوص توافق کنند که سوريه، سرزمين همه است.



                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: گفتگو ، ملی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار