معاونان دانشجویی باید برای بررسی و حل مشکلات دانشجویان یک بار در هفته از سلف و خوابگاه های بازدید داشته باشند.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛محمود ملا باشی رئیس سازمان امور دانشجویی عصر دیروز در پنجاه و دومین گردهمایی مشترک معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که در سالن همایش های سازمان علمی و پژوهشی کشور برگزار شد طی سخنرانی گفت: از معاونان دانشجویی خواسته شده که هفته ای یک بار در سلف و خوابگاه دانشجویان حضور پیدا کنند تا از نزدیک با مشکلات رفاهی دانشجویان آشنا و در صدد حل و بررسی آن برآیند.

وی در خصوص نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما اعلام آمادگی می کنیم که در هر تجمع و نشست و بازدیدی که حضور ما ضرور باشد حضور داشته باشیم.

ملاباشی تصریح کرد: در صدر برنامه سازمان امور دانشجویان ارائه تسهیلات دانشجویی قرار دارد که رونمایی از سامانه موارد خاص یکی از این موارد به شمار می آید.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از تسهیلاتی که سازمان برای دانشجویی در نظر گرفته این بوده است که تاکنون برگه معرفی دریافت ارز دانشجویی به دانشجویان تنها در استان تهران ارائه می شد که هم اکنون دانشجویان می توانند برگه معرفی دریافت ارز را از درب منزل خود دریافت کنند چنانچه از 20 فروردین این تسهیلات نیز برای دانشجویان قطع و دانشجویان از طریق سامانه موارد خاص می توانند برگه معرفی دریافت ارز را هم دریافت کنند./ع2

برچسب ها: دانشجو ، ارز ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار