نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تسلیت درگذشت آیت اله عزیزاله خوشوقت گفت: این شخصیت بزرگ و فوق العاده هم صاحب علم و فکر و هم صاحب اعتدال در همه شئونات بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت اله مصطفی علماء،درگذشت این عالم روحانی را بسیار تاسف بار و ضایعه بزرگی برای اسلام دانست و افزود:از خبردرگذشت این روحانی بزرگ همه متاثر شدند و دلیل آن نه تنها به خاطر علم بالای او، بلکه به دلیل این بود که ایشان معلم اخلاق و عرفان بود که هر کس از وی اندک شناختی داشت، علاقمند شخصیت و رفتار او می شد.

وی افزود: ایشان از شاگردان برجسته مرحوم حضرت آیت اله العظمی بروجردی و از شاگردان بزرگ امام (ره) بود که توجه خاصی به ایشان داشتند، چرا که آیت اله بروجردی و امام(ره) از گوهر وجودی ایشان با خبر بودند و همچنین همه از تکریم این روحانی بزرگ توسط مقام معظم رهبری نیز بی اطلاع نیستند.

آیت اله علماء عنوان کرد : آیت اله خوشوقت در علم از دقت فوق العاده ای برخوردار بود، اما روح عرفانی و سلوک ایشان این خصیصه را در پرده برده بود و همه اطرافیان آن بزرگوار می دانند که وی در مراقبت از نفس بسیار حساس و ظریف بود و همیشه شاگردان خود را در راه اعتدال تشویق می کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، صاحب ، علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.