اولین همایش ملی‌ توسعه پایدار سوخت سبز (بیو دیزل) ۹ و ۱۰ اسفند ماه در دانشگاه علوم پیشکی اصفهان برگزار می شود .

   به  گزارش خبر نگار اقتصادي باشگاه خبر نگاران  این همایش ۲ روزه ۹ و ۱۰ اسفند ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی‌ استان اصفهان برگزار می شود.
 مهندس سید احمد رفیعائی دبیر  اولین همایش ملی‌ توسعه پایدار با بیان مطلب فوق افزود : این همایش ۲ روزه با هدف هم اندیشی‌ بین اساتید ، دولتمردان و صنعتگران و تغییر در سبد انرژی کشور با تکیه بر دانش نوین و بومی سازی صنایع و دستیابی به سیاست‌های راهبردی و کلان حفظ محیط زیست و نیز ارتقا سطح آگهی عموم مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست با حضور گسترده مدیران و مسئولین استانی و مقامات عالی‌ کشور و اصحاب رسانه آغاز میشود و در ادامه اساتید و دانشجویان به ارائه مقالات خود می‌پردازند .

                                                       
 مشاور استاندار اصفهان خاطرنشان کرد :از بین آثار ارائه شده به دبیرخانه که جهت داوری در اختیار پژهشکده صنعت نفت قرار گرفته است ۶ مقاله برای ارایه در همایش انتخاب میشود ۳ مقاله برگزیده میشود و از ۳ پژوهشگر برتر و ۳ تن‌ از چهره‌های برتر فعال در سوخت سبز تجلیل خواهد شد .
مهندس رفیعائی تصریح کرد : در روز دوم همایش نشست تخصصی انرژی پاک با حضور مقامات عالی‌ کشور با محوریتِ بر رسی‌ نقش سوخت‌های تجدید پذیر در اقتصاد مقاومتی کشور برگزار میشود و در پایان رو نمایی از اولین خط بهره برداری تولید  بیو دیزل انجام می‌گیرد .  مهندس رفیعائی  قائم مقام مرکز هم اندیشی‌ توسعه استان اصفهان اضافه کرد : رئیس همایش دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی‌ استاندار اصفهان  بوده و این همایش  توسط مرکز هم اندیشی‌ توسعه استان اصفهان برگزار میشود .
وی در پایان از کلیه علاقه مندان به شرکت در همایش دعوت نمود که جهت ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار همایش به آدرس اینترنتی www.H.Biodiesel.ir   مراجعه کنند.
برچسب ها: رفیعیایی ، اختراعات ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار