رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر گفت: با همکاری فرمانداری رامسر و در راستای تنظیم بازار 239 تن برنج توزیع شد و به‌زودی 23 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت‌ها 5 هزار و 200 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا حسیبی از 7 هزار و 388 مورد بازرسی واحدهای صنفی از ابتدای سال 91 تا کنون خبر داد و گفت: در این ارتباط 592 مورد پرونده تشکیل و متخلفان بیش از 300 میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان رامسر و ضرورت میزبانی شایسته از جمع عظیم مسافران، بازرسی‌ها از صنوف بیشتر می‌شود.

حسیبی اعلام کرد: هم‌اکنون 30 بازرس افتخاری به همراه 7 بازرس این نهاد و واحد اصناف در آستانه نوروز برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و در این زمینه شماره 124 آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران است.

این مسئول با بیان اینکه اداره صنعت و معدن با همکاری مجمع امور صنفی در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها تلاش می‌کند، اظهار داشت: با همکاری فرمانداری و در راستای تنظیم بازار 239 تن برنج توزیع شد و به‌زودی 23 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت‌ها 5 هزار و 200 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر در پایان گفت: نمایشگاه بهاره از 15 اسفند ماه با 100 غرفه در سه راه آبگرم رامسر برپا می‌شود.
برچسب ها: برنج ، مرغ ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.