به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری (علیه السلام) محمد زارع پور از بخشودگی محرومیت قطعی افشین نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیروز محمد زارع پور اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری و با توجه به نزدیک بودن ایام عید باستانی نوروز محرومیت قطعی افشین نوروزی بخشیده شد.

رئیس فدراسیون همچنین اعلام کرد پس از برگزاری نشست کمیته استیناف، محرومیت قطعی این بازیکن کاهش یافت و من هم حکم کمیته استیناف را پذیرفتم، اما با توجه به سوابق ارزشمند این بازیکن در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و همچنین شرایط تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر مردان تصمیم گرفتم تا محرومیت قطعی این بازیکن بخشیده شود.

وی در ادامه افزود: فدراسیون خانه دوم همه ی ورزشکاران و ملی پوشان کشور است و هرگز فدراسیون قصد ضربه زدن به هیچ یک از اعضای خانواده خود را ندارد.

زارع پور با اشاره به میلاد با سعادت امام حسن عسگری و نزدیک شدن ایام نوروز تاکید کرد ، در ماجرای محرومیت نوروزی عده ای تعجیل کردند و با تصمیم های اشتباه باعث بوجود آمدن شرایط نا مناسبی شدند.

رئیس فدراسیون تصریح کرد، هیچ بازیکنی حق دخالت در امور اجرایی فدراسیون را ندارد. انتقاد حق بازیکن است و در تمام مدت حضورم در فدراسیون از انتقاد های سازنده، اصولی و بدون غرض با آغوش باز استقبال کردم.

وی همچنین اعلام کرد: من نه تنها نوروزی را بلکه تمامی بازیکنان پینگ پنگ ایران را همچون فرزند خود میدانم و هرگز دوست ندارم به آنها آسیبی برسد.

لازم به ذکر است حکم کمیته استیناف نوروزی شامل موارد زیر بود که موارد اول و چهارم آن توسط محمد زارع پور رئیس فدراسیون بخشیده شد.

1- محروميت قطعي از حضور در ميادين و مسابقات ورزشي به مدت سه ماه كه 28 روز آن سپري شده است.

2- محروميت تعليقي از حضور درميادين و مسابقات ورزشي به مدت شش ماه با طول دوره ي تعليق يكسال.

3- محكوميت قطعي به پرداخت بيست ميليون ريال جريمه نقدي كه مي بايست حداكثر ظرف مدت يك هفته از تاريخ ابلاغ راي به حساب شماره 1869557770 بانك ملت به نام فدراسيون تنيس روي ميز واريز گردد.

4- محكوميت قطعي به اعلان عمومي مراتب عذرخواهي رسمي از مسئولين فدراسيون و نيز تكذيب موارد مطروحه در ارباب جرايد و رسانه هاي گروهي از طريق انتشار در سايت رسمي فدراسيون، حداكثر ظرف مدت يك هفته از تاريخ ابلاغ راي.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار