معاون سازمان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قزوین گفت: بسته‌های پیشنهادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی در استان قزوین ارایه می‌‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار داشت: استان قزوین با برخورداری از قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی غنی با ارایه و معرفی فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی،‌ صنایع ‌دستی و گردشگری می‌تواند ظرفیت‌های این استان را برای جذب سرمایه‌گذار پیشنهاد داده و با ساماندهی و هدایت آن به گسترش این صنعت بپردازد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین در امر سرمایه‌گذاری بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای این استان در عرصه صنایع دستی و همچنین تعدد ابنیه تاریخی، بسته‌های سرمایه‌گذاری این حوزه با در نظر گرفتن شرایط حفاظتی کامل در راستای احیا، بهره‌برداری و توسعه پایدار ابنیه تاریخی و توجه به رشته‌های بومی استان قزوین تهیه شده است.

معاون سازمان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قزوین ابراز داشت: بسته‌های پیشنهادی حوزه صنایع دستی برای جذب سرمایه‌گذاران با اولویت قرار دادن ابنیه‌ای که مرمت و بازسازی آن‌ها در مراحل پایانی به سر می‌برد و یا تکمیل شده است تهیه و طرح‌های پیشنهادی نیز متناسب با بستر و ظرفیت هر بنا تدوین شده است.

وی یادآور شد: فرصت‌ها پیشنهادی سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارایه خواهد شد.

وی بسته‌های پیشنهادی در استان قزوین را اعلام کرد و افزود: از جمله بسته‌‌های پیشنهادی برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی، بازار بزگ صنایع دستی، موزه زنده سفال، نگارخانه صنایع دستی، موزه زنده سازهای باستانی و مراکز آموزش صنایع دستی است که امیدواریم با ارایه آن به سرمایه‌گذاران بتوانیم در راستای رونق و توسعه این صنعت نوپا گام مؤثری در استان قزوین برداریم.
برچسب ها: قزوین ، گردشگری ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.