اجرای نمایش خوانی تئاتر در فرهنگسرای ارسباران از امروز تا 5 اسفند ماه با حضور بازیگران مطرح برای کمک به زلزله زدگان خراسان جنوبی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، زلزله واژه ای که شاید در ابتدا لرزه بر اندام انسان می اندازد، واژه ای که بیشتر موارد جان عزیزانمان را می ستاند و تنها کاری که از دستمان بر می آید کمک به بازماندگان است.

آری، برای چندمین بار در سال جاری زلزله کشورمان را داغدار کرد و جماعتی را بی خانمان اما بی خانمان ها فراموش نشده اند و برای کمک به آنها دست خیران در کار است بازیگران هم از این قضیه مستثنی نیستند.

بازیگران هم به فکر هموطنانی که در مناطق زلزله زده خراسان جنوبی زندگی می کنند هستند و برای جمع آوری کمک های مردمی مراسمی را در دست برگزاری دارند.

در این باره محمد نصیرپور مدیر دفتر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس برنامه های پیش بینی شده مقرر شده تا نمایش خوانی و اجرای تئاتر از امروز به مدت 3 روز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: گفته شده هانیه توسلی، الهام پاوه نژاد، حسن پورشیرازی، سیروس ابراهیم زاده، پرویز ادسیف، کامبیز بنان و تنی چند از بازیگران که به عنوان سفرای طلایی سازمان بهزیستی معرفی شده اند در این مراسم حضور پیدا کنند.

نصیر پور یادآور شد: پس از اتمام مراسم، کمک های جمع آوری شدخ به سرعت در اختیار مردم زلزله زده خراسان جنوبی قرار می گیرد.

جمع آوری کمک برای زلزله زدگان از سوی بازیگران نقطه قوتی برای دل زخم خورده زلزله زدگان خراسان جنوبی است تا بیان کننده این باشد که زلزله زدگان به فراموشی سپرده نشده اند./ف

برچسب ها: مراسم ، انسان ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار