رییس پلیس فتا آذربایجان غربی از دستگیری نوجوان ارومیه ای که چندین وبلاگ مستهجن را مدیریت می کرد ،خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  سرهنگ کوره بلاغی گفت : در راستای افزایش امنیت در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ، کارشناسان این پلیس وبلاگی را که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و تبلیغ فساد کرده بود را شناسایی و اقدامات خود را جهت شناسایی مدیر وبلاگ آغاز کردند.  
وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مدیر سایت که نوجوانی محصل و ساکن ارومیه بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.  
رییس پلیس فتا آذربایجان غربی ادامه داد: متهم پس از رویت ادله موجود به جرم خود اعتراف و در تحقیقات بعدی مشخص شد که فرد مورد نظر چندین وبلاگ دیگر که آنها هم حاوی مطالب مبتذل می باشد را نیز مدیریت می کند .  
این مقام انتظامی در پایان ذکر کرد: در بررسی های بعمل آمده عدم نظارت والدین بر فعالیت های اینترنتی فرزندشان و آزاد گذاشتن وی در استفاده زمانی نامحدود و دور از نظارت عینی آنها از جمله دلایل اصلی گرایش این فرد به انحرافات جنسی و ساخت و طراحی وبلاگ با مضامین ضداخلاقی بوده است لذا پلیس فتا توصیه می کند والدین نظارت بیشتری به فرزندان خود در زمان استفاده آنها از اینترنت داشته باشند./ف

برچسب ها: دستگیر ، وبلاگ ، مستهجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
syavash
۱۹:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
از پلیس فتا خواهشمندیم کنترل بیشتری روی سایت و وبلاگ ها داشته باشند تا مطالب و تصاویر مستهجن و حتی کم حجابی که در آنها وجود دارد دیگر رویت نشود
با تشکر
آخرین اخبار