فرماندار اهر گفت : 13 هکتار از اراضی ملی شهرستان اهر جهت سرمایه گذاری به سرمایه گذاران واگذار گردید که در این زمینه در بین شهرستان های آذربایجان شرقی، شهرستان اهر رتبه برتر را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صديقي در نشست اعضاي کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی، از پرداخت 78 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های مختلف بخش کشاورزی در اهر خبرداد.

فرماندار اهر بر ارائه ساز و کارهای مناسب در جهت مدیریت بر مصرف آب در حوزه های مختلف کشاورزی تأکید کرد.

وي گفت: این شهرستان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان می باشد که در صورت تداوم برنامه آموزشی، ترویجی، مکانیزاسیون کشاورزی و ترویج آبیاری تحت فشار و بارانی در پایاب سد ستارخان و سایر سدها گامهای عملی در رونق کشاورزی منطقه برداشته خواهد شد.

فرماندار اهر همچنین از مسئولین دست اندرکار خواست به متجاوزین حریم رودخانه ها و بهره برداران از چاه های غیر قانونی برخورد جدی شود.

فرماندار اهر همچنین از حمایت ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان از سرمایه گذاران طرح های صنایع تبدیلی و کشاورزی از جمله کشتارگاه صنعتی، گوشت قرمز، فراورده های گوشتی و لبنی و کنسانتره میوه و بسته بندی و سورتینگ دراین شهرستان خبر داد و افزود: به اینگونه طرح ها ستاد شهرستان اهر خارج از نوبت رسیدگی و تسهیلات لازم در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

گفتنی است: در این جلسه مقرر گردید از محل صرف جویی، آب طرح های کشاورزی از جمله صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی تأمین و تخصیص یابد./س

 

برچسب ها: واگذاری ، اراضی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.