"احمد شفيق" نامزد شكست خورده پيشين انتخابات رياست جمهوري مصر و از نزديكان حسني مبارك ديكتاتور پيشين مصر در جديدترين اظهار نظر خود اتهامات وارده از سوي دادستاني مصر در مورد فساد وي و اطرافيانش را رد كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين؛ احمد شفيق روز سه شنبه در گفتگويي تلفني با شبكه خبري "دريم تي وي" با رد اتهام وارده شده فساد بر وي و نزديكانش مدعي شد "چنين اظهارنظرها و رفتارهاي نامعقولي از سوي جريان حاكم (اخوان المسلمين) براي امري طبيعي است و از اين موضوع متعجب نشدم. انتظار چنين اقدامي را از سوي آنان داشتم." وي همچنين در ادامه مدعي شد كه "اخوان المسلمين نمي تواند براي مدت زمان زيادي قدرت را حفظ كند." احمد شفيق در ادامه تاييد كرد كه هم اكنون در شهر دبي در امارات متحده عربي بسر مي برد و مدعي شد كه در زمان مناسب به قاهره باز خواهد گشت. وي پس از شكست در مقابل "محمد مرسي" در انتخابات رياست جمهوري اخير مصر در ماه جون سال 2012 به همراه خانواده اش از مصر فرار كرد. 
"طلعت عبدالله" دادستان كل مصر روز سه شنبه از پليس بين الملل خواسته بود تا "احمد شفيق" را بازداشت كند. اتهامات وارد بر وي مرتبط با فاسد مالي، سودجويي غير قانوني و تصرف اموال عمومي است. 






برچسب ها: بین الملل ، شفیق ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار