مربی باسابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: بحث همکاری من در قالب مدیر تیم های ملی جدید نیست.

ابراهیم علیدخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اضافه کرد: فکر می کنم 2روز است که دوستانی دارند در این جریانات شیطنت و بحث هایی را مطرح می کنند این موضوع همکاری من با فدراسیون اصلا جدید نیست و یک سال بیشتر است که با من در این خصوص صحبت هایی شده است بحث اصلی من پست و مقام نیست بلکه این است که زمانی بیایم که بتوانم برای تنیس روی میز کشورمان کار مثبت کنم و مفید باشم.
وی تصریح کرد: من همیشه دوست دارم که مستقل باشم و اگر شرایطی که می خواهم فراهم باشد و بتوانم کاری برای پینگ پنگ انجام بدهم، خواهم آمد اما به مرور زمان و در این چندین سالی که در رشته ورزشی تنیس روی میز فعالیت می کنم به همه ثابت کرده ام که به دنبال پست نیستم و به سفرهای خارجی فکر نمی کنم چرا که بارها و بارها به من پیشنهاد سفر شده اما قبول نکرده ام و من این را نشان داده ام.
اولین نماینده تنیس روی میز ایران در رقابت های المپیک مدعی شد: من سئوالم از برخی آقایان که در جریانات اخیر بحث هایی را مطرح می کنند این است که آیا اگر به شما پست و مقام می دادند فدراسیون خوب بود حالا که پیشنهادی ندارید بد است؟ آیا وقتی در سفرهای خارجی تیم ملی را همراهی می کردید فدراسیون خوب بود حالا که از سفر خط خورده اید فدراسیون بد شده است؟ من نمی خواهم خیلی از مسایل را باز کنم و حرمت نگه می دارم اما به طور حتم حرف هایی برای گفتن دارم که اکنون وقتش نیست.
علیدخت در پاسخ به این پرسش که با تمام این اوصاف آیا حاضر است که سمت مدیریت تیم های ملی تنیس روی میز را قبول کند یا خیر بیان کرد: بحث پذیرفتن یا نپذیرفتن نیست، موضوع این است که من علیدخت چقدر می توانم مفید باشم.
وی تأکید کرد: در خواست دیگری هم دارم و آن این است که آقایانی که حاشیه درست می کنند نگاهی هم به سابقه من بیندازند و سابقه خودشان را هم نگاه کنند./محر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار