معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بر استفاده از سرمایه ‏های ملی و در رأس آن منابع انسانی تاکید کرد.

خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: منابع انسانی در کشورمان باید به خوبی به‏ کارگیری شوند.

وی ادامه داد: منابع انسانی کشورمان باید دست به دست هم دهند و از تحریم‏ها با نفع کشورمان استفاده کنند تا کشور در زمینه ‏های مختلف به خود کفایی برسد و تحریم‏ ها بی‏ اثر شوند.

عزیزی افزود: تحریم سبب می‏ شود که مبادلات داخلی در کشور تحریف و از حجم تجارت اقتصادی کاسته شود که این به معنی نقض حقوق بشر از نقطه نظر اقتصادی است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تصریح کرد: استعمار گران و دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای تحریم کشورمان به کار گرفته‏ اند.

وی از منظر کارشناسی و علم اقتصاد به بررسی تحریم‏ ها پرداخت و اضافه کرد: تحریم اقتصادی تا حدود زیادی یک مسئله مهم است که علم اقتصاد به عنوان یکی از اصول ثابت خود مطرح کرده است.

عزیزی ادامه داد: تحریم سبب می ‏شود که مبادلات داخلی در کشور تحریف و از حجم تجارت اقتصادی کاسته شود که این به معنی نقض حقوق بشر از نقطه نظر اقتصادی است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با اشاره به خدمات دولت در شهرستان فیروزکوه افزود: ما به دولت‏ ها افتخار می‏ کنیم و تا زمانی که دولت ‏ها مورد تأیید رهبر معظم انقلاب هستند، ما نیز باید پشتیبان آنها باشیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.