رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو گفت: پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا قبل از مسابقات آسیایی سنگاپور برگزار می شود.

 
داوود میقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: تاکنون 4 مرحله اردوی آماده سازی را کاتاروها پشت سر گذاشته اند و قرار است اردوی مرحله پنجم،‌ پنجشنبه و جمعه(3 و 4 اسفند) به میزبانی سالن شهید کبکانیان برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم اول را برای اعزام در مسابقات آسیایی سنگاپور که قرار است 27 و 28 اسفند برگزار شود با نظر کادر فنی انتخاب کرده ایم، زیرا طبق قانون امسال آسیایی ما فقط می توانیم یک تیم را به مسابقات اعزام کنیم و اکنون برای هر کدام از 5 فرم دو ملی پوش را انتخاب کرده ایم.
 
میقانی به حضور رستگار و میراسماعیلی در تمرینات کاتاروها اشاره کرد و گفت: محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو و آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم های ملی لطف زیادی به تیم ملی کاتا دارند و با حضورشان در تمرینات برای ما قوت قلب هستند و از آنها به خاطر اهمیتی که به کاتا می دهند سپاسگزار هستم.
 
رئیس کمیته فنی فدراسیون اظهار داشت: برای اعزام به سنگاپور، یک سرپرست یک سرمربی و یک داور را اعزام می کنیم که من به عنوان سرمربی در این سفر کاتاروها را همراهی می کنم اما ما برای هر کدام از فرم های کاتا مربی تخصصی داریم که پس از بازگشت از مسابقات آسیایی دوباره هدایت ملی پوشان به صورت تخصصی خواهد شد.
 
وی تأکید کرد: قبل از مسابقات آسیایی و به جز اردوی این هفته اردوهای دیگری را هم در پیش داریم تاکنون هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوار هستم بتوانیم در سنگاپور سربلند باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار