مدیریت فرهنگی هنری منطقه5، به مناسبت استقبال از نوروز اقدام به برگزاری ایستگاه های شادمانه ای با عنوان "فصل دل تکانی » می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، ویژه برنامه "فصل دل تکانی" در آستانه سال جدید و با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و با هدف پر کردن اوقات فراغت شهروندان،تقویت بنیان خانواده،گسترش ترویج  محاسن و فضائل اخلاقی افزایش روحیه شادی و نشاط از سوی فرهنگسرای فردوس پنج شنبه و جمعه های هر هفته تا پایان سال در مجتمع تجاری بوستان واقع در میدان پونک برگزار می شود.
اجرای زنده رادیو دل تکانی، نمایش خیمه شب بازی، نقالی، مولودی خوانی، نوروز خوانی، اجرای مسابقه،  اجرای نمایش خلاق ویژه کودکان و ... از جمله برنامه های تدارک دیده شده در "فصل دل تکانی" است.
همچنین در "فصل دل تکانی" غرفه های متنوع فرهنگی هنری مانند غرفه گریم کودکان، خوشنویسی، ساخت کاردستی، کارگاه معرق، سفالگری و ... نیز میزبان شهروندان در ایام پایانی سال است.
این برنامه شهروندان را به موضوعاتی مانند گذشت و مهربانی، پرهیز از تجمل، انفاق، پاکیزگی و صله رحم در زندگی تشویق و ترغیب می کند.
گفتنی است؛ ویژه برنامه "فصل دل تکانی" در مجتمع تجاری بوستان پنج شنبه و جمعه های هر هفته تا پایان سال از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه5 اجرا می شود./ص

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار