فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف بيش از 6تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه خبري پليس، سردار رضا محمدي يگانه در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه بامواد مخدر استان با همکاري ديگر يگانهاي انتظامي استان با تلاش شبانه روزي و اشراف اطلاعاتي در سطح استان، موفق شدند در بهمن ماه سال جاري 64 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسايي و توقيف نمايند. 
وي افزود: مأموران انتظامي استان در بهمن ماه سال جاري ضمن، دستگيري 348 نفر توزيع کننده، خرده فروش، حمل کننده و قاچاقچي مواد مخدر ،14 باند مواد مخدر را متلاشي ، 40 هزار و 410 عدد قرص روان گردان و 6 تن و 635 کيلوگرم انواع موادمخدر را کشف کردند. 
فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در اين رابطه 336 فقره پرونده قضايي تشکيل و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شده اند.
اين مقام انتظامي استان ضمن قدرداني از همکاري و مشارکت خوب مردمي با پليس در شناسايي و کشف جرم و دستگيري مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب وقانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشراف پليس در جاي جاي نقاط استان و افزايش ضريب هوشياري و تجارب پليس در شناسايي و کشف جرائم، از اين پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تيز بين پليس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است./ف
برچسب ها: کشف ، مخدر ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار