نشست سه ساعته مدیر عامل و قائم مقام با معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار و مقرر شد بودجه و برنامه‌های سال 1392 در جلسه آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از تائید نهایی به مدیر عامل ارائه گردد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، نشست ویژه معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس ساعت 9 صبح امروز به ریاست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه آغاز شد و درباره مواردی که از پیش تعیین شده بود، بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت. در ابتدای جلسه، منتقمی درباره وضعیت کنونی باشگاه و برنامه‌های مد نظر مدیر عامل و هیات مدیره مباحثی را مطرح کرد و پس از آن معاونین و مدیران باشگاه نظرات خود درباره موضوعات مورد بحث در جلسه را عنوان کردند و تصمیماتی در خصوص وضعیت فعالیت‌های آکادمی پرسپولیس، دانشگاه علمی و کاربردی، نمایندگی مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور، تجلیل از بزرگان دهه پنجاه پرسپولیس، روزنامه پرسپولیس و همچنین کارت‌های هواداری اتخاذ شد.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم ساعت 10:30 در این نشست حضور یافت و قائم مقام باشگاه گزارشی از تصمیمات اتخاذ شده را به رویانیان ارائه کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر ویژه از منتقمی به خاطر برگزاری چنین جلسه‌ای گفت: وقتی شب گذشته مطلع شدم که آقای منتقمی برای حل و فصل برخی موضوعات چنین نشستی را برگزار می‌کنند برایشان دعا کردم و همین جا از ایشان می‌خواهم که با قدرت و اختیار تام امورات باشگاه را پیگیری کرده و موضوعات مهم و کلیدی را به سرانجام نهایی برسانند تا اقدامات مهمی مثل نمایندگی‌ها و مدارس فوتبال در سراسر کشور، آکادمی فوتبال، کارت هواداری و دانشگاه در پیچ و خم‌های اداری و تشکیلاتی گرفتار نشوند.

رویانیان خطاب به معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: در این یکسال و نیمی که در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنیم اقدامات بسیار بزرگ و ماندگاری انجام شده که در تاریخ پنجاه ساله باشگاه سابقه نداشته اما معتقدم ما برخی فرصت‌ها را هم از دست داده‌ایم. باید با همت عالی و توانی مضاعف به فعالیت‌ها ادامه داد و ضمن توسعه آن کاری کرد که برنامه‌های مورد نظر باشگاه در سال 1392 به بار نشسته و ثمره آن دیده شود.

رویانیان تاکید کرد: همه باید این نکته را با تمام وجود درک کنیم که پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و باشگاه بزرگ و عظیمی است که کار کردن در آن یک نعمت بزرگ است. ما باید بدانیم که برای 30 میلیون نفر کار می‌کنیم و عمیقا باید درک کنیم که 30 میلیون هوادار، عملکرد ما را زیر ذره بین داشته و تصمیمات ما با روح و روان، احساسات و علائق آنها ارتباط مستقیم دارد.

در ادامه نشست، برخی معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس نظرات خود را با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشتند که در نهایت مقرر شد در نشست بعدی برنامه و بودجه مالی باشگاه در جلسه معاونین و مدیران مطرح شود و پس از تائید قائم مقام باشگاه به مدیر عامل ارائه گردد.

اسماعیلی معاونت فرهنگی و اجتماعی، سعید شیرینی معاونت اجرایی، امید پورحسن معاونت ورزشی، محمود سالارکیا معاونت حقوقی، علی اکبر عاشوری مدیر امور مالی، حمید استیلی رئیس شورای آکادمی و مدیر عامل شرکت پیشکسوتان، حسین فریدونی ریاست کانون هواداران، حاميان مالي، امیر جیرودی ریاست دفتر مدیر عامل، کیوان جامه بزرگ مدیر کمیته انفورماتیک، داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس، امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل،نویدی کاشانی سردبیر روزنامه پرسپولیس و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس حاضرین در این جلسه بودند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار