سخنگویی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز از افزایش حوادث در مناطق مرزی و تجاری کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،حسین درخشان ، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش سفرهای مردم به برخی مناطق مرزی و تجاری کشور جهت خریدهای نوروزی اظهارداشت: در این زمینه از 12 اسفند به دلیل ازدیاد سفرها به مناطق مرزی مانند بانه و قشم حوادث جاده ای و دیگر حوادث در این مناطق افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه طرح ملی امداد زمستانه نیز همچنان ادامه دارد، افزود: این طرح تا 25 اسفند در تمام جاده‌های کشور برای کمک به مسافران در راه مانده انجام می شود و بعد از 25 اسفند و پایان طرح امداد زمستانه طرح ملی امداد نوروزی آغاز خواهد شد.
درخشان ادامه داد: در طرح ملی امداد نوروزی که از 25 اسفند در سراسر جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور آغاز خواهد شد پایگاه‌های امدادی نیز به فراخور مناطق حادثه خیز افزایش می‌یابد.
مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: در این زمینه تجهیزات و امکانات امدادی در مناطق حادثه خیز نوروزی مستقر خواهد یافت و افراد در ایام پایان سال دقت داشته باشند که در طول سفر در این ایام با بارش برف و کولاک غافلگیر نشوند و در صورت امکان قبل از سفر اطلاعات هواشناسی مقصد سفرهای خود را بررسی کنند./ا
منبع: تسنیم
برچسب ها: حوادث ، نوروز ، مرزی ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.